Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ І

НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ СИСТЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ЇХ ПОВНОВАЖЕННЯ

Стаття 9. Здобуття дошкільної освіти

1.Громадяни України незалежно від раси, кольору шкіри, полі­
тичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціаль­
ного походження, майнового стану, місця проживання, мовних або ін­
ших ознак мають рівні права на здобуття дошкільної освіти у до­
шкільних навчальних закладах незалежно від підпорядкування, типів
і форми власності, а також у сім'ї.

2. Здобуття дошкільної освіти в дошкільних навчальних закладах
незалежно від підпорядкування, типів і форми власності має забезпе­
чити виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти.

3. Іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні
на законних підставах, здобувають дошкільну освіту в порядку, вста­
новленому для громадян України.

4. Відповідальність за здобуття дітьми дошкільної освіти покладаєть­
ся на їхніх батьків, а дітьми, позбавленими батьківського піклування, —
на осіб, які їх замінюють, та на навчальні заклади, де вони утримуються.

5. Дитина може здобувати дошкільну освіту за бажанням батьків
або осіб, які їх замінюють:

 

• у дошкільних навчальних закладах незалежно від підпорядуван-
ня, типів і форм власності;

• у сім'ї;

• за допомогою фізичних осіб з високими моральними якостями,
які мають відповідну вищу педагогічну освіту, ліцензію на право на­
дання освітніх послуг у сфері дошкільної освіти та фізичний стан
здоров'я яких дозволяє виконувати обов'язки педагога.

Стаття 10. Мова (мови) у дошкільній освітіМова (мови) у дошкільній освіті визначається відповідно до Кон­ституції України і законів про мови.

 

Стаття //. Дошкільний навчальний заклад та його повноваження

1.Дошкільний навчальний заклад — навчальний заклад, що за­
безпечує реалізацію права дитини на здобуття дошкільної освіти, її
фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та го­
товність продовжувати освіту.

2. Дошкільний навчальний заклад:

 

• задовольняє потреби громадян відповідної території в здобутті
дошкільної освіти;

• забезпечує відповідність рівня дошкільної освіти вимогам Базо­
вого компонента дошкільної освіти;

• створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та
навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміц­
нення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпе­
чує їх дотримання;

• формує у дітей гігієнічні навички та основи здорового способу
життя, норми безпечної поведінки;

• сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому, психо­
логічному і фізичному розвитку дітей;

• здійснює соціально-педагогічний патронат, взаємодію з сім'єю;

• є осередком поширення серед батьків психолого-педагогічних та
фізіологічних знань про дітей дошкільного віку;

• додержується фінансової дисципліни, зберігає матеріально-тех­
нічну базу;

• здійснює інші повноваження відповідно до статуту дошкільного
навчального закладу.

 

3. Дошкільний навчальний заклад, заснований на приватній формі
власності, здійснює свою діяльність за наявності ліцензії на право на­
дання освітніх послуг у сфері дошкільної освіти, виданої у встановле­
ному законодавством України порядку.

4. Режим роботи дошкільного навчального закладу незалежно від
підпорядкування, типу і форми власності, тривалість перебування в ньо­
му дітей встановлюються його засновником (власником) відповідно до
законодавства України за погодженням з відповідними органами управ­
ління освітою та відповідними органами управління охорони здоров'я.

За бажанням батьків або осіб, які їх замінюють, у дошкільному навчальному закладі може встановлюватися гнучкий режим роботи, який передбачає організацію різнотривалого цілодобового перебуван­ня дітей, а також чергової групи у вихідні, неробочі та святкові дні.

5. Дошкільний навчальний заклад, що здійснює інноваційну діяль­
ність, може мати статус експериментального. Такий статус надається
йому згідно з Положенням про порядок здійснення інноваційної

освітньої діяльності, затвердженим спеціально уповноваженим цен­тральним органом виконавчої влади у галузі освіти і науки. Статус експериментального не змінює підпорядкування, тип і форму влас­ності дошкільного навчального закладу.

6. У дошкільному навчальному закладі незалежно від підпорядку­вання, типу і форми власності не допускаються створення і діяльність організаційних структур політичних партій та релігійних організацій.

ВИТЯГ ІЗ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ОХОРОНУ ДИТИНСТВА» (Прийнятий 26 квітня 2001 р.)

Цей Закон визначає охорону дитинства в Україні як стратегічний за­гальнонаціональний пріоритет і з метою забезпечення реалізації прав ди­тини на життя, охорону здоров'я, освіту, соціальний захист та всебічний розвиток встановлює основні засади державної політики у цій сфері.


Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  3. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  4. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  5. Б – розділення гелю на дві фази
  6. Взаємодія органів слідства з підрозділами, уповноваженими здійснювати оперативно-розшукову діяльність, при розслідуванні злочинів
  7. Взаємодія підрозділів при проведенні виїзних планових та позапланових перевірок
  8. Взаємодія СВА з іншими структурними підрозділами підприємства.
  9. Взаємодія слідчого з оперативними підрозділами.
  10. Визначення та визнання запасів в підрозділах підприємств готельно-ресторанного господарства , їх оцінка та класифікація
  11. ВИКОРИСТАННЯ ОПЕРАТИВНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ ЗНАНЬ ПРО КОНФЛІКТИ В ЗЛОЧИННОМУ СЕРЕДОВИЩІ
  12. ВИРОБНИЧА ПРОГРАМА ТА ЇЇ РЕСУРСНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ. ПЛАНУВАННЯ ВИТРАТ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВА.




Переглядів: 556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 5. Система дошкільної освіти | ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.