Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стаття 5. Система дошкільної освіти

Стаття 4. Дошкільна освіта. Дошкільний вік

1.Дошкільна освіта є обов'язковою первинною складовою части­
ною системи безперервної освіти в Україні.

2. Дошкільна освіта — цілісний процес, спрямований на:

 

• забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку від­
повідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психіч­
них та фізичних особливостей, культурних потреб;

• формування у дитини дошкільного віку моральних норм, набуття
нею життєвого соціального досвіду.

3. Дошкільний вік — базовий етап фізичного, психологічного та
соціального становлення особистості дитини.

і. Періоди дошкільного віку:

• немовляти;

• молодший дошкільний;

• середній дошкільний;

• старший дошкільний.

Систему дошкільної освіти становлять:

• дошкільні навчальні заклади незалежно від підпорядкування, ти­
пів і форми власності;

• наукові і методичні установи;

• органи управління освітою;

• освіта та виховання в сім'ї.
Стаття 6. Принципи дошкільної освіти
Принципами дошкільної освіти є:

• доступність для кожного громадянина освітніх послуг, що нада­
ються системою дошкільної освіти;

• рівність умов для реалізації задатків, нахилів, здібностей, обда­
рувань, різнобічного розвитку кожної дитини;

• єдність розвитку, виховання, навчання і оздоровлення дітей;

• єдність виховних впливів сім'ї і дошкільного навчального закладу;

• наступність і перспективність між дошкільною та початковою за­
гальною освітою;

• світський характер дошкільної освіти;

• особистісно-орієнтований підхід до розвитку особистості дитини;

• демократизація та гуманізація педагогічного процесу;

• відповідність змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти особливос­
тям розвитку та стану здоров'я дитини дошкільного віку.

Стаття 7. Завдання дошкільної освітиЗавданнями дошкільної освіти є:

• збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здо­
ров'я дитини;

виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до
родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної
мови, національних цінностей Українського народу, а також цінно-


стей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;

• формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей,
набуття нею соціального досвіду;

• виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забез­
печення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;

• здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї.
Стаття 8. Роль сім'ї у дошкільній освіті

1.Сім'я зобов'язана сприяти здобуттю дитиною освіти у дошкіль­
них та інших навчальних закладах або забезпечити дошкільну освіту
в сім'ї відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти.

2. Відвідування дитиною дошкільного навчального закладу не
звільняє сім'ю від обов'язку виховувати, розвивати і навчати її в ро­
динному колі.

3. Батьки або особи, які їх замінюють, несуть відповідальність пе­
ред суспільством і державою за розвиток, виховання і навчання дітей,
а також збереження їх життя, здоров'я, людської гідності.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  12. Автоматична система сигналізації




Переглядів: 1047

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегічні завдання | Розділ І

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.