Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Зміст дошкільної освіти спрямований на збереження дитячої субкультури, зорієнтований на цінності та інтереси дитини, враху­вання її вікових можливостей.

Стаття 1. Визначення термінів

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:

• дитина — особа віком до 18 років (повноліття), якщо згідно з зако­
ном, застосовуваним до неї, вона не набуває прав повнолітньої раніше;

• дитинство — період розвитку людини до досягнення повноліття;

• охорона дитинства — система державних та громадських захо­
дів, спрямованих на забезпечення повноцінного життя, всебічного ви­
ховання і розвитку дитини та захисту її прав;

• дитина-сирота — дитина, в якої померли чи загинули батьки;

• діти, позбавлені батьківського піклування, — діти, які залиши­
лися без піклування батьків у зв'язку з позбавленням їх батьківських
прав, відібранням у батьків без позбавлення батьківських прав, ви­
знанням батьків безвісно відсутніми або недієздатними, оголошенням
їх померлими, відбуванням покарання в місцях позбавлення волі та
перебуванням їх під вартою на час слідства, розшуком їх органами
внутрішніх справ, пов'язаним з ухиленням від сплати аліментів та
відсутністю відомостей про їх місцезнаходження, тривалою хворобою
батьків, яка перешкоджає їм виконувати свої батьківські обов'язки, а
також підкинуті діти, діти, батьки яких невідомі, діти, від яких від­
мовились батьки, та безпритульні діти;

• безпритульні діти — діти, які були покинуті батьками, самі зали­
шили сім'ю або дитячі заклади, де вони виховувались, і не мають
певного місця проживання;

• дитина-інвалід — дитина зі стійким розладом функцій організму,
спричиненим захворюванням, травмою або вродженими вадами розумового розвитку.

 

Основне завдання дошкільної освіти — не стільки озброїти дитину системою галузевих знань, скільки наукою життя.Суспільству необ­хідні життєздатні, самостійні, практично умілі, творчі люди з розви­неним почуттям відповідальності, гідності, совісті, тому пріоритетним є ціннісний, морально-соціальний розвиток особистості з перших ро­ків її життя.

Відповідно до цього дошкільний заклад не є «школою для малень­ких», де дитину вправляють у знанні математики, читанні й письмі. Він відповідальний за процес соціальногорозвитку особистості, по­кликаний полегшити її входження у широкий світ і розвинути внут­рішні сили. Дошкільний заклад виступає своєрідним посередником між вузьким родинним колом, з якого виходить малюк, і незнайомим світом, до життя в якому він має незабаром прилучитися.


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. Білковий обмін: загальні відомості
  3. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  4. Вальниці ковзання. Загальні відомості
  5. Виберіть 2 положення, які треба добавити у визначення елементів наукової проблеми.
  6. Визначення положення газорідинних і водо-нафтових контактів
  7. Вимір дохідності та загальні підходи до оцінки ефективності управління інвестиційним портфелем.
  8. ВИМОГИ ДО ОБ'ЄМНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ РІШЕНЬ ГАРАЖІВ Загальні вимоги
  9. Випарні апарати з горизонтальним і похилим положенням нагрівальних камер
  10. Висвітліть положення України в роки першої світової війни.
  11. Вихідні положення до розрахунку вітроенергетичних установок
  12. Власні і загальні іменники як лексико-граматичні розряди за специфікою виявлення категорії числа




Переглядів: 537

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ І | ЗМІСТ БАЗОВОГО КОМПОНЕНТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.045 сек.