Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Корпорація та споживачі

Основні принципи взаємовідносин із споживачами передбачають наступне:

● забезпечення клієнтів та споживачів товаром та послугами гідної якості;

● забезпечення гідного, високого рівня обслуговування;

● забезпечування піклування через товари та послуги про поліпшення здоров’я клієнтів та їхню безпеку;

● у процесі рекламування товарів та послуг поважати гідність споживачів та відповідність їхній культурі;

Серед основних етичних принципів у взаємовідносинах із споживачами успішних та ефективних компаній передусім такі:

- принцип відкритості;

- принцип довіри;

- принцип довгострокових відносин;

- принцип лояльності.

Принцип відкритості

Принцип відкритості розкривається у праві споживача прямо звертатись на фірму-виробник із скаргами та пропозиціями та в доступі до всієї необхідної споживачеві інформації. Будуючи відносини «виробник-споживач» на принципі відкритості, компанія отримує значні переваги. Так, всі дзвінки та листи споживачів узагальнюються з метою внесення в товари вдосконалень. Отже, налагодження такого зворотнього зв’язку із клієнтами важливе не тільки з моральної, але і з маркетингової та виробничої точки зору.

Прикладами налагодження такого зв’язку може бути інформація з адресою, контактними телефонами та пропозиціями звертатись до виробника із скаргами та пропозиціями, що друкується зараз майже на всіх видах товарів.

Принцип довіри

Застосування принципу довіри розповсюджується від можливості повернути товар до більш складних форм взаємозв’язків із клієнтами. Принцип довіри розкривається в тому, що разом із товаром споживач знаходить надійного партнера – виробника, якому можна довіряти.

Така довіра до виробника має підтверджуватись можливістю повернути товар, який не просто несправний, а просто тому, що він не подобається споживачу.

Принцип довгострокових відносин

Принцип довгострокових відносин спирається на маркетингові дослідження і полягає в тому, що збереження прихильності вже існуючих клієнтів стане дешевше, ніж залучення нових та спроби повернути вже втрачених.

Довгострокові етичні відносини з клієнтами із відповідним рівнем якості товарів та послуг сприяють особливому привабливому клімату та позитивному іміджу компанії.


Читайте також:

  1. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  2. Взаємовідношення між корпораціями
  3. Види використання ВР. Водокористувачі і водоспоживачі
  4. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика
  5. Віртуальна корпорація” як новий спосіб організації партнерства у веденні бізнесу
  6. Вплив маркетингової комунікації на поведінку споживачів
  7. Вплив товарної політики на поведінку споживачів
  8. Вплив цінової політики на поведінку споживачів
  9. Доведення до споживачів інформації про вид об’єкта туристичної інфраструктури та вид його категорії
  10. Дослідження поведінки споживачів промислового ринку.
  11. Дослідження поведінки споживачів споживчого ринку.
  12. Дослідження поведінки споживачів.




Переглядів: 703

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Корпорація та держава | Принцип лояльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.