Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Привітання дітей на початку катехетичного року.

 

3. Життєвий досвід:

Кожна людина, що живе на землі, має свою батьківщину, свій рідний край - де народилася, живе і працює. Кожна людина любить свій край і якщо кому прийшлося виїхати до іншої країни на роботу чи на постійне місце проживання, то така людина з любов’ю згадує свою батьківщину. Адже там пройшло дитинство, там залишилися батьки, друзі і знайомі. Ми також маємо свою батьківщину, яку повинні щиро любити. А хто може мені сказати як називається наша батьківщина? Україна. Ми всі живемо на Україні, в місті (селі) яке називається, як? (Відповіді дітей). А чи ви любите своє місто (село)? (Відповіді дітей).

Ісус Христос також мав свою батьківщину, де Він народився і жив, тому сьогодні поговоримо про Палестину, батьківщину Ісуса.

 

4. Запис теми:

Палестина - батьківщина Ісуса

5. Розповідь про спасенне послання:

а) Де знаходиться Палестина

Край де народився Ісус Христос називається Палестина, інакше називають Святою Землею. Свята Земля лежить поміж Єгиптом, Аравією, Азією і Європою. Якщо хтось хоче перейти з Азії до Європи, чи з Аравії до Африки мусить перейти через Святу Землю. Ісус Христос мабуть тому обрав цю землю за Батьківщину, щоб Його наука могла легко розійтися по цілому світу. (Пропонуєтьсяобразовий метод: карта Святої Землі)

б) Поділ країни

Палестина була поділена на три частини: Юдея, Самарія і Галілея.

На території Юдеї переважають гори, високі і малі. Тут, в Юдеї знаходився центр і столиця Палестини - місто Єрусалим. В цьому місті був храм, збудований на високій горі і до якого потрібно було підійматися по великих сходах, цей храм був радістю і гордістю всіх євреїв. Біля храму знаходилися три подвір’я: одне для поган, друге для тих, що визнавали єврейську релігію, а третє біля самого храму, було місцем для священників. Недалеко від Єрусалиму знаходиться місто Вефлеєм, де в стайні народився маленький Ісус.

Другу частину Палестини називали Самарією. Тут проживало багато поган, які не любили євреїв, і тому євреї обминали міста Самарії.

Третю частину Палестини називали Галілея. Тут немає гір, а навпаки переважає рівнина, де багато полів і лугів. В Галілеї знаходиться місто, яке називається Назарет. Саме там Ісус жив майже тридцять років. ( Під час цієї розповіді показувати це все на карті і одночасно показувати картинки, фотографії найбільших міст Палестини).

Найбільша ріка в Палестині - це Йордан, довжина якої складає 252 км. Саме в цій річці Ісус Христос отримав хрещення з рук св. Йоана Хрестителя. Над цією річкою стільки разів ходив і навчав людей доброї новини, Ісус. Ця ріка випливає з великого і глибокого озера Генезарет, над цим озером Ісус Христос покликав своїх учнів, щоб йшли за ним. (Можна заспівати Усі разом пісню “ Озеро Генезарет” (Поломницький пісенник „З Марією в дорозі”, с. 199).

Ріка Йордан бере свій початок від озера, а впадає в Мертве море. Чому саме так називаємо це море? Тому що в ньому немає жодної риби, жодної водяної рослини, нічого живого. В воді дуже багато солі і від неї гине все живе.

в) Клімат

В Палестині, де народився і жив Ісус Христос, клімат дуже жаркий і сухий. Немає там, як у нас, морозної і сніжної зими, лише відповідний час, коли щоденно іде дощ, але цей час триває недовго. Решта часу палить сонце і дуже жарко. В цю пору важко перебувати під сонцем, важко навіть дихати. Коли в нас зима і весна, там в той час дощ іде цілодобово. Земля спалена сонцем м’якне, виростають квіти і трави.

г) Заняття людей і їх життя

Люди цього краю ізраїльтяни, інакше ми їх називаємо юдеї, або євреї займалися і до сьогодні займаються перед усім землеробством. В горах люди займаються скотарством. Над Середземним морем, Галілейським озером, над Йорданом та іншими річками люди займалися риболовством.

В той час край Ісуса був під владою Риму, кругом можна було зустріти римських солдат, особливо в Єрусалимі. Євреї, які любили свою Батьківщину, не могли спокійно дивитися на те, як їхньою країною керує римський кесар і тому тужили за волею. Крім царя Ірода, який був жорстокою людиною, краєм ще керував Синедріон, у склад якого входили священики та учені в Святому Письмі. Особливий вплив на народ мали фарисеї і садукеї.

д) Життя Ісуса на Батьківщині

Ось на такій землі, в яких умовах, в маленькому місті Віфлієм народився Ісус Христос. Він ходив по цій землі з батьками до міста Єрусалим на свято Пасхи, тридцять років жив в місті Назарет. Був слухняний для своїх батьків і допомагав їм. В річці Йордан прийняв хрещення від Йоана Хрестителя, постив на пустині сорок днів. А потім три роки ходив по цій землі і навчав людей, робив чуда, оздоровляв хворих, воскрешав померлих. На горі Голгофі Ісус помер на хресті заради спасіння всіх людей, а на третій день воскрес із мертвих. А ще через сорок днів з Оливної гори, біля Вівсаїди вознісся на Небеса. (Пропонується використати фільм про Святу Землю.)

Протягом цього навчального року детально будемо вивчати життя і діяльність Ісуса Христа.

6. Закріплення змісту розповіді за допомогою запитань:

1. Як називаємо батьківщину Ісуса Христа? – Батьківщину Ісуса Христа називаємо Палестина або Свята Земля.

2. На які частини поділялася Палестина? – Палестина поділялася на такі частини: Юдея, Самарія і Галілея.

3. Який клімат існує в Палестині? – Клімат в Палестині жаркий і сухий.

4. Чим займаються люди в Палестині? – Люди в Палестині займаються землеробством, скотарством, рибаловством.

5. Показати на карті міста де народився і жив Ісус Христос, де Він прийняв Хрещення, навчав людей.

7. Молитва, що виникла з розповіді:

а) приготування до молитви;

Так як Ісус любив свою батьківщину, любив людей, які жили в Палестині, так і ми повинні любити свою Батьківщину, свою Україну. Встанемо і помолимося за нашу батьківщину, а також за цілий світ.

б) хід молитви:

“Отче наш, Всемогутній Боже, просимо Тебе піклуватися про нашу Батьківщину. Нехай наша країна розвивається в щасті і мирі, а її народ досягне усього, що потрібно для життя і щастя. Господи, визволи нас від наших недоліків, навчи нас бути працьовитими і терпеливими, щоб ми могли дружньо будувати Боже Царство на землі, а також щоб не марнували Твоїх дарів. Благослови наших земляків на цілому світі. Допоможи нам жити в братній любові, єдності та злагоді. Навчи нас бути корисними для нашої Вітчизни і сприяти її всебічному розвитку. Амінь.”

 

8. Формування поведінки:

Ісус Христос є прикладом для нас. Показує як потрібно жити і поводитись у житті. Ісус любив свій край, людей, які жили в Його країні і всіх людей, які живуть на всій Землі. Свою любов Він підтвердив смерттю на хресті. Також ми повинні робити все залежне від нас, щоб наша Батьківщина розвивалася і зростав добробут людей. Насамперед треба добре вчитися в школі, з пошаною відноситися до всіх оточуючих нас людей, не нищити державного майна. Шанувати всі Божі дари.

 

9. Заклик до євангелізації:

Коли бачимо, що наші друзі чи навіть старші люди сіють ворожнечу між людьми або не сумлінно виконують свої обов’язки, то потрібно їм сказати, що своєю поведінкою вони шкодять не тільки оточуючому середовищу, але також і собі. Щоб добре і щасливо жити треба приносити користь суспільству, а тим самим Батьківщині.

 

10. Запис у зошит:

Ісус любив свою батьківщину. Він помер на хресті за всіх людей, тому що любив усіх. Ми теж маємо любити свою Батьківщину всіх людей, так як вчить нас Ісус Христос.

 

11. Домашнє завдання:

Намалювати карту Палестини, де треба позначити головні її частини, головні міста, озеро, річку і море.

 


Читайте також:

  1. I. Україна з найдавніших часів до початку XX ст.
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  4. Аліментні обов’язки батьків і дітей
  5. АНаліЗ СТанУ ЗДОРОВ'Я ДІТеЙ І ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ
  6. Батьки мають право звернутися за захистом прав та інтересів дітей і тоді, коли відповідно до закону вони самі мають право звернутися за таким захистом.
  7. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді.
  8. Видатні діячі культури про роль книги у вихованні дітей.
  9. Види та методи контролю за динамікою розвитку і станом здоров’я дітей.
  10. Визначення готовності дітей до навчання у школі
  11. Визначення готовності дітей до навчання у школі
  12. Визначення готовності дітей до навчання у школі.




Переглядів: 624

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИЧНИЙ ПІДРУЧНИК З КАТЕХЕЗИ | Перевірка присутніх.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.