МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перевірка присутніх.
13. Молитва на закінчення катехези або відвідання Пресвятих Дарів: Катехет усвідомлює присутність Ісуса, як джерело "живої води".
Б. Методичні зауваження:
1. Дидактична мета: Вияснити зміст євангелічної зустрічі Ісуса з самарянкою.
2. Виховна мета: Виховати в дітей довіру до Божого Милосердя, яка буде виражатися в приході до джерела, яким є таїнство Поєднання.
3. Застосовані методи: Праця в групах, наочний, діалог, драматизація тексту.
4. Катехетичні допоміжники: Малюнок, на якому зображена зустріч Ісуса з самарянкою, карта Палестини.
5. Джерело: Святе Письмо
6. Використані катехетичні опрацювання: Біблія для дітей, Київ 1992, с. 277; Zaleski W., Nauka Bo?a, Pozna? 1959, T 4. s. 90.
7. Автори : 1 редакція: Владислав Томашевський 2 редакція: Леся Бабич
12. ЖИТЕЛІ НАЗАРЕТУ НЕ ПРИЙМАЮТЬ ІСУСА
А. Хід катехези:
1. Вступна молитва: Розпочнемо цю катехезу молитвою до Бога Отця. Подякуймо Йому за всі благодаті, якими Він нас обдаровує і що дає нам можливість слухати і навчатись Божого Слова. "Отче наш…" 2. Повторення попередньої катехези: а) зміст запису в зошиті; б) зміст розповіді за допомогою запитань: 1. Куди прийшов Ісус з Юдеї? – Ісус прийшов до Самарії. 2. Де затримався Ісус Христос? – Ісус затримався біля криниці в місті Сихар. 3. З ким зустрівся Ісус біля криницї? – Ісус зустрівся з самарянкою. 4. Що попросив Ісус у жінки? – Ісус попросив у жінки води. 5. Про яку воду говорив Господь, що Він її має? – Ісус говорив про "живу воду". 6.Чому самарянка назвала Ісуса пророком? – Самарянка назвала Ісуса пророком тому, що Він розповів їй про її життя. 7. Що Ісус сказав про себе? – Ісус сказав, що Він Месія, якого чекали. в) перевірка домашнього завдання.
3. Життєвий досвід: В одному невеличкому містечку проживала дівчинка Наташа. Вона була з бідної сім'ї, але завжди намагалася добре вчитися і допомагала іншим. В класі з нею ніхто не хотів товаришувати, бо вона була бідна. Та прийшов час виставляти річні оцінки, виявилося, що лише Наталка закінчила школу на самі п'ятірки. Ще важче стало дівчинці після цього. Замість привітань зі сторони однокласників, вона отримала образи і насмішки. Подібно було і в житті Ісуса Христа, коли Його не прийняли.
4. Запис теми: Жителі Назарету не приймають Ісуса
5. Розповідь про спасенне послання: а) Що з'єднувало Ісуса з Назаретом? Проходячи по містах і селах Ізраїльської землі, Ісус Христос прийшов до міста Назарет. В цьому місті Христос виріс, виховувався і жив до 30-ти років, перед тим, як пішов проголошувати Добру Новину. б) Ісус в синагозі в Назареті В Назареті Христос у суботу за ізраїльським звичаєм увійшов у синагогу (дім молитви) і читав Святе Письмо. Подано Йому книгу пророка Ісаї. Ісус відкрив книгу і почав читати. (Урочисте читання уривку Святого Письма: Лк 4, 18-19) "Господній Дух на мені, бо Він мене помазав. Послав мене нести добру новину бідним, Звіщати полоненним визволення, сліпим прозріння, Випустити пригноблених на волю Оповістити рік Господнього помилування".. Ісус приходить в Назарет як пророк Пророк у Біблії означає людину, призначену на особливе посланництво та наділену особливими дарами. Насамперед пророк – це "уста Божі". Пророк це той, хто пояснює те, що діється в світлі Божого Слова. Пророк – це той, хто провіщає майбутнє, бо він бачив те, що перед звичайними людьми скрите, невідоме. в) Відкинення Ісуса В Назареті Господь навчав: "Сьогодні збулося це писання. Тепер ви бачите Мене, а я Месія – Христос, про якого говорить пророк Ісая". Усі здивувалися. Як то, цей Ісус, якого вони пам'ятають з дитинства. Який недавно жив з ними несподівано заявляє, що Він Спаситель світу. Тому жителі забажали, щоб на доказ цього Він вчинив такі чуда, як і в інших містах, і лише тоді вони повірять. "Істинно кажу вам, - сказав Ісус, - ніякого пророка не приймають в його батьківщині". Люди зрозуміли, що Христос не бажає творити жодного чуда, і вони не повірили Його словам. Кинулись жителі Назарету на Ісуса, схопили і вивели на край гори, щоб Його скинути з неї. Але руки в них стали безсилі. (Пропонується наочний метод (ілюстрована Біблія), або фільм: "Ісус з Назарету", або інсценізація – Лк 4, 16-30) 6. Закріплення змісту розповіді за допомогою питань: 1. Куди приходить Ісус проголошувати Добру Новину? – Ісус приходить проголошувати Добру Новину в синагогу в Назареті. 2. Хто автор пророцтва, яке читав Ісус? – Автором пророцтва був пророк Ісая. 3. Про що говорило це пророцтво? – Це пророцтво говорило про Ісуса і Його спасенні діла. 4. Чому жителі Назарету не повірили в слова Христа? – Жителі Назарету не повірили в слова Христа тому, що Ісус, якого вони пам'ятають з дитинства раптом заявляє, що Він спаситель світу. 5.Чому Ісус не творить чудеса в Назареті? – Ісус не творить чудеса тому, що люди не вірять Його словам. 6. Що вчинили жителі Назарету з Ісусом, коли Він сказав їм правду про них? – Жителі Назарету схопили Його, вивели на гору і хотіли скинути з неї.
7. Молитва, що виникла з розповіді: а) приготування до молитви; Помолимося, щоб ми могли завжди відкрити наше серце для Бога, який приходить і стукає до нього. Як молитвою, помолимося словами пісні "Доки мого життя" (Поломницький пісенник "З Марією в дорозі", с. 132) б) хід молитви: Спів пісні. Доки мого життя, Богу буду співати, Грати для Нього, доки сил стане мені, Хай буде приємний Тобі, Боже, мій спів, Буду радіти в Господі, Богу моїм. Блогослав, душе, Господа мого, алілуя, Блогослав, душе, Господа мого, алілуя, Блогослав, душе, Господа мого, алілуя, Блогослав, душе, Господа мого, алілуя.
8. Формування поведінки: Що нас навчає Святе Письмо, оповідаючи про жителів Назарету? Христос прийшов до своїх, вони ж не прийняли Його. Христос сьогодні приходить до нас і до мене. Як я приймаю Ісуса коли Він приходить сьогодні в своїх ближніх, в Святих Тайнах.
9. Заклик до євангелізацїї: Придивіться до своїх братів і сестер, та товаришів. Побачивши, що вони над кимось насміхаються, ви повинні підійти до них, та сказати, що в кожній людині є Ісус. Образивши ближнього, ми ображаємо самого Ісуса.
10. Запис у зошит: Невірство і закам'янілість спонукали жителів Назарету не приймати Христа, тобто відкинути Божу Любов. Ми хочемо гідно приймати Ісуса у Святих Тайнах і завжди бачити Його в наших ближніх. 11. Домашнє завдання: Прочитати ще раз уривок з Євангелії Лк 4, 16-17а і вставити пропущене слово. "І прибув Він у ……… , де був вихований, увійшов своїм звичаєм суботнього дня в ……….. і встав, щоб …………… . Йому подали книгу пророка…….. .
Читайте також:
|
||||||||
|