Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Суттєвий ризик - потенційний ризик, який вимагає управління згідно з аналізом ризиків.

Сировина - матеріали, які використовуються для виробництва продукту. В НАССР до неї відносяться і ті матеріали, які використовуються при переробленні, а також ті, які контактують із продуктом у процесі виробництва, тобто інгредієнти, добавки, проміжні продукти і упаковка.

Аналіз ризиків - процес збирання І оцінювання інформації стосовно ризиків і умов, які сприяють їхньому виникненню, з метою визначення тих із них, які є суттєвими для безпеки продуктів харчування і тому повинні бути включеними в НАССР-план.

Ризик (небезпечність) - біологічна, хімічна або фізична властивість чи стан харчового продукту, яка може заподіяти шкоду здоров'ю.

Верифікація НАССР - систематичне обстеження, яке включає методи аудиту, процедури, тестування та інше оцінювання в доповнення до моніторингу НАССР для визначення відповідності НАССР-плану.

СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ:

До сучасних послуг належать:

o послуги, пов'язані з гостинністю (готель, туризм, громадське харчування, розваги, радіо, телебачення);

o послуги зв'язку (аеропорти та автомобілі, автодорожній, залізничний і морський транспорт, електрозв'язок, пошта, інформація);

o послуги охорони здоров'я (медичний персонал і лікарі, лікарні, швидка допомога, медичні лабораторії);

o послуги експлуатаційного обслуговування (електрообладнання, транспортні засоби, опалювальні системи, кондиціювання повітря, житловий фонд, комп'ютери);

o послуги комунального господарства (дезінфекція, утилізація відходів, водозабезпечення, утримання майданчиків, електро-, газо- і водопостачання, пожежна служба, поліція, комунальні послуги);

o послуги торгівлі (оптова торгівля, роздрібна торгівля, зберігання запасів продукції, розподіл продукції, маркетинг, пакування);

o фінансові послуги (банківська справа, страхування, пенсійне обслуговування, послуги, пов'язані з розпорядженням власністю, бухгалтерський облік);

o послуги спеціалістів (проектування будівель, зйомка місцевості, юридичні послуги, застосування законів, забезпечення безпеки, проектно-конструкторські роботи, управління проектом, управління якістю, консультації, навчання та освіта);

o послуги щодо обслуговування (персонал, обчислювальна техніка, обслуговування офісів);

o технічні послуги (консультації, фотоательє, випробувальні лабораторії);

o послуги матеріально-технічного постачання (укладання контрактів, облік матеріальних запасів, розподіл);

o послуги у сфері науки (дослідження, розробки, науковий аналіз, допомога під час прийняття рішень).

Слід зазначити, що для управління якістю послуг цілком можливо використовувати міжнародні стандарти ISO 9000, які включають у себе директиви, що розглядаються як загальні для виробництва систем и якості в індустрії або організації послуг в усіх сферах діяльності.

Стандарти ISO 9000 встановлюють умови для управління створенням та наданням послуг, передбачають, у зв'язку зі специфічною природою послуги, необхідність забезпечення чіткого опису характеристик, які визначають споживачі, і встановлення критеріїв для кожної з цих характеристик. Вони містять опис понять, принципів та процесів, застосовуваних до всіх видів пропозицій щодо послуг.

Наступним ключовим елементом для опрацювання студентами є характеристики послугу системі якості.

Рис. 10.9. Ключові аспекти системи якості послуг

З рисунка 10,9, очевидно що задоволення потреб споживача може бути досягнуте лише за наявності гармонії між відповідальністю керівництва, персоналом, матеріальними ресурсами та структурою системи якості.

Вивчаючи тему, студент має чітко усвідомити структуру системи якості послуг. Особливу увагу в системі якості слід приділяти профілактичним заходам, які дозволяють попередити появу проблем, не применшуючи значення можливості реагування на недоліки у випадку їхнього виникнення і виправлення. Якість послуга, як вона сприймається споживачем, безпосередньо визначається процесами, а також діями, пов'язаними із заходами, що виконуються за результатами зворотного зв'язку з якості послуг і сприяють поліпшенню їхньої якості, а саме [46]:

* оцінюванням наданої постачальником послуги;

* оцінюванням отриманої послуги споживачем;

* перевірками якості реалізації всіх процесів системи якості та їхньої ефективності.

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. III. РИЗИК ТА ПРИБУТКОВІ СТАВКИ
  5. Oracle Управління преміальними
  6. А. Видання прав актів управління
  7. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  8. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  9. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  10. Адаптивні організаційні структури управління.
  11. Адміністративне право і державне управління.
  12. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.




Переглядів: 830

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Валідація НАССР- отримання об'єктивного доказу того, що елементи НАССР-плану результативні. | Властивістю продукції називають її об'єктивну особливість, яка може проявлятися при її розробленні, виготовленні, експлуатації або споживанні.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.