МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перевірка присутніх.
13. Молитва на закінчення катехези або відвідання Пресвятих Дарів: Молитва довільна: подяка за хліб і Євхаристію.
Б. Методичні зауваження:
1. Дидактична мета: Пізнання правди про чудесне розмноження хліба. Заповідь Євхаристії.
2. Виховна мета: Заохотити до частого приймання Святого Причастя та поваги до хліба.
3. Застосовані методи: Розповідь, наочний, персонофікація, спів.
4. Катехетичні допоміжники: Хрест, свічки, картки з завданнями, буханка хліба.
5. Додаткова література: Aleksandra Szwajcok, By? bli?ej Ciebie chc?, Katowice 1998, s 117; W szkole Jezusa, Metodyczny przewodnik, Kielce 1998, s. 138.
6. Джерело: Святе Письмо
7. Автори : Світлана Снігурська
18. ВІРОВИЗНАННЯ СВЯТОГО ПЕТРА І ОБІТНИЦЯ ВЛАДИ КЛЮЧІВ
А. Хід катехези:
1. Вступна молитва: "Отче наш…".
2. Повторення попередньої катехези: а) зміст запису в зошиті;. б) зміст розповіді за допомогою запитань: Яке чудо вчинив Ісус на березі Тиверіядського моря? – На березі Тиверіядського моря Ісус розмножив хліб та нагодував тисячі людей. Що цим чудом заповідав Ісус? – Цим чудом Ісус заповідає Євхаристію. На який бенкет запрошує Ісус кожну людину? – Ісус запрошує кожну людину на Євхаристію, де Він сам дає нам Хліб – Своє Тіло. Коли і як Ісус встановив Євхаристію? – Ісус встановив Євхаристію на Тайній Вечері, словами: Беріть, їжте: це моє тіло яке за вас буде видане", а також: "Це моя кров Завіту, що проливається за багатьох". Як люди повинні відноситись до хліба? – Люди повинні берегти і шанувати хліб тому, що це основа життя і тому, що саме під виглядом хліба Ісус приходить до кожної людини. в) перевірка домашнього завдання.
3. Життєвий досвід: В часі другої світової війни німецькі воїни забирали до концтаборів як дорослих, так і дітей. Також забрали дванадцятирічного Франциска. Коли його забирали з дому, мати одягла йому на шию хрестик, який був для нього єдиною утіхою і навіть врятував йому життя. Одного вечора Франциск, за наказом коменданта концтабору, прийшов до його кабінету тому, що один стражник побачив на ньому хрестик. Під час розмови з комендантом, Франциск рішуче відповів коменданту, що хрестик не здійме. Комендант різними способами намагався підмовити хлопчика, навіть грозив йому смертною карою, пропонував стіл накритий різними стравами. Незважаючи на сильний голод, Франциск відмовився і навіть згодився на смерть, чим дуже здивував коменданта. Комендант настільки був здивований сильною вірою хлопчика, що не лише дарував Франциску життя, а навіть нагодував його. На сьогоднішній катехезі ми будемо говорити про людину, яка так само визнавала свою віру. Це святий Перто Апостол, який віддав своє життя за Ісуса Христа.
4. Запис теми: Віровизнання святого Петра і обітниця влади ключів
5. Розповідь про спасенне послання: а) Ким є Ісус в людських очах? Ісус прийшов в околицю Филипової Кесарії і питав своїх учнів: "За кого мене вважають люди?" – Ті відповіли: "Одні за Йоана Христителя, інші за Іллю, ще інші за Єримію, або одного з пророків". б) Свідоцтво Петра Через деякий час Ісус запитав Петра за кого він Його вважає. І почув чудову відповідь: "Ти, Месія, Син Бога Живого". На це Ісус йому сказав: "Благословенний ти, Симоне, сину Йони, бо не тіло й кров це тобі відкрили, а Отець мій Небесний". Цими словами наш Господь похвалив Петра за те визнання віри і в нагороду дав велику обітницю, що саме він, Петро, буде заступником Ісуса Христа на землі і стане головою Церкви. в) "Дам тобі ключі від Небесного Царства" Після такого випробування віри, Ісус передав владу Петру. Він мав бути тим, хто б гарантував постійність, лад, надійність, єдність і силу заснованої Ісусом Христом Церкви, був її міцним і непорушним фундаментом. Все це пояснює нам роль Петра в Церкві. Але перед тим, як отримати владу, він мав бути глибоко переконаний в місії Ісуса Христа і голосно визнати: "Господи, до кого ж підемо? Ти маєш слова життя вічного!" г) "Я на тобі, як на скелі, збудую мою Церкву" Ви знаєте, що будинок не можна будувати на піску: пісок може легко розсунутисятися і тоді будинок завалиться. Чим більший будинок, тим сильнішу він повинен мати опору. Тому дім, збудований на скелі – найміцніший. Ісус Христос називає святого Петра "скелею". Він сказав, що збудує свою Церкву на цій скелі і ніщо не зможе її здолати. д) "Що ти зв'яжеш на землі, буде зв'язане на небі" У євреїв слово "зв'язувати" означало: давати закони, а "розв'язувати" - відмінювати закони. А отже закони, які встановить св. Петро будуть мати силу, бо їх затвердить сам Господь Бог в небі. А ті, які св. Петро відмінить, Господь Бог також визнає недійсними.
6. Закріплення змісту розповіді за допомогою питань: 1. Про що запитав Ісус Христос своїх учнів, коли вони знаходилися в околицях Филипової Кесарії? – Ісус запитав Апостолів, за кого Його вважають люди. 2. Що відповіли учні? – Учні відповіли - Одні за Йоана Христителя, інші за Іллю, ще інші за Єримію або одного з пророків. 3. Що відповів Св. Петро на слова Ісуса? – Святий Петро сказав Ісусу: "Ти, Месія, Син Бога живого". 4. Ким встановив Ісус св. Петра в Церкві? – Ісус встановив Петра намісником в Церкви. 5. Що ще обіцяв Ісус Христос св. Петру? – Ісус також обіцяв св. Петру, що він буде скелею, на якій Ісус збудує Церкву, а також, що Петро зв'яже на землі – буде зв'язане в небі, а що розв'яже – буде розв'язане. 6. Чи маємо молитися за Святого Отця? - Так, маємо молитися за Святого Отця приватно, а також на Святій Месі.
7. Молитва, що виникла з розповіді: а) приготування до молитви; Сьогодні ми довідалися про життя святого Петра і його значенні в Церкві. Наступником святого Петра в даний час є Папа Йоан Павло ІІ. б) хід молитви: Спонтанна (довільна) молитва за Святого Отця.
8. Формування поведінки: Художники найчастіше малюють апостола Петра з ключем, щоб пригадати нам слова Ісуса Христа: - "І тобі дам ключі Царства Небесного". Ключі від брами до неба св. Петро залишив своїм наступникам; наступником Петра є - Святий Отець. Така була воля Ісуса, який найкраще знає нашу слабкість перед злом. Тому Бог збудував свою Церкву на "скелі", і брами пекельні її не знищать. Тому ми повинні шанувати і виконувати навчання Святого Отця і єпископів.
9. Заклик до євангелізацїї: Часто в нашому оточені можемо почути слова погорди до католицького, або православного священика чи єпископа, а навіть до самого Святого Отця. Потрібно молитися за таких людей, щоб Господь Бог дав їм благодать розуміння. Наш Господь сказав: - "Хто вас слухає, той Мене слухає". Отже, ми перші повинні слухати служителів Церкви і молитися за людей гордих, котрі не хочуть слухати Бога.
10. Запис у зошит: Будемо відноситися з вірою і пошаною до навчання Святого Отця, єпискупів і священиків.
11. Домашнє завдання: ПАПА ЄПИСКОП СВЯЩЕННИК Написати на кожній сходинці прізвище та ім'я тієї особи, яка відноситься до певного ступеня.
Читайте також:
|
||||||||
|