Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ДОДАТКОВІ ПРАКТИЧНІ МЕТОДИ

(Дидактичні ігри)

 

1. „Символ”

1. Поділ класу на групи.

2. Кожна група отримує завдання (слово - символ).

3. Праця в групах: виписати значення цього символа.

4. З кожної групи один учень зачитує пригадані значення.

 

2. „Слово”

1. Поділ класу на групи.

2. Кожна група отримує завдання (слово).

3. Праця в групах: разом шукають значення цього слова,

яке з’явилося саме в цій катехезі.

З кожної групи учень зачитує підготовлене.

 

3. „Павутина”

1. Всі діти стають в коло.

2. Катехет бере клубок ниток, притримуючи нитку, кидає його

одному з учнів, той іншому, що стоїть напроти.

3. Таким чином утворюється павутина.

4. Катехет кільком з учнів каже відпустити павутину, вона стане

нерівномірною.

На цьому прикладі можемо показати, як твориться спільнота Церкви і, що це залежить від нас самих.

 

4. „Сценка”

1. Вибрати один з фрагментів Святого Письма. Ознайомити з ним

учнів.

2. Розподіл діючих осіб.

3. Підготовка групи до сценки.

Сценка.

 

5. „Вікторина” або „Питання - відповідь”

1. Клас поділити на дві групи.

2. По черзі ставити питання одній, а потім другій групі.

3. За правильну відповідь – бал.

Група, яка набрала більше балів отримує відзнаку.

 

КЛАС


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  3. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  4. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  5. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  6. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  7. Адміністративні методи управління
  8. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  9. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  10. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  11. Аерометоди
  12. Активні групові методи




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ ДЛЯ ЗАПИТАННЯ | Життя Ісуса Христа

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.