МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ7. КОМУНІКАТИВНГСТЬ УЧИТЕЛЯ Мета: формування уявлень про роль комунікативності вчителя в професійній діяльності; головні компоненти комунікативності; способи комунікативного самовиховання; створення установки на формування комунікативної культури майбутнього вчителя. Обладнання: дидактичний матеріал, таблиця "Структура комунікативності вчителя"; відеозаписи фрагментів уроків учителів з різним рівнем комунікативності. Опорні поняття: комунікативність, гіперкомунікативність, гіпоко-мунікативність, комунікабельність» бар'єри у спілкуванні. План заняття 1. Діагностика рівня сформованості у студентів комунікативності як професійно значущої здібності педагога. 2. Перевірка головних теоретичних положень з теми. •Докладно про це див.: Синиця І. О. Педагогічний такт і майстерність учителя. — К., 1981; Сухомлинський В. О. Лист про педагогічну етику // Вибр. твори: В 5 т. — К„ 1977. — Т. 5. — С 591—600; Рыбакова М. ЛІ Конфликт и взаимодействие в педагогическом процессе. — М., 1991. — С. 6—42,100—115; Щуркова Н. И. Новые педагогические технологии воспитательного процесса. — М., 1993. — С. 69—83. 3. Виконання вправ на розвиток професійної комунікативності. 4, Моделювання педагогічної ситуації: проведення початкового етапу індивідуальної бесіди для встановлення емоційного контакту із співрозмовником. Завдання для студентів 1. Підготуватися до обговорення, використовуючи рекомендовану літературу. 1.1. Поняття комунікативності педагога, ЇЇ сутність. 1.2. Бар'єри у спілкуванні вчителя, шляхи їх подолання. 1.3. Шляхи формування комунікативності як професійно значущої якості особистості вчителя. 2. Підготуватися до виконання вправ на розвиток комунікативності (1,3). 3. Моделювання педагогічної ситуації: розробити початковий етап індивідуальної бесіди з метою встановлення емоційного контакту із співрозмовником, обміркувати програму дій з подолання бар'єрів у спілкуванні. Рекомендована література І.ДобровичА. Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения. — М„ 1987. — С. 19—21, 68—74. 2. Журавлев А. Л. Роль общительности личности в руководстве коллективом // Психологические исследования общения. — М., 1985. — С. 179—191. 3. Кан-Калик В. А. Учителю о педагогическом общении. — М., 1987. —С.46—61, 101—105. 4. Карнеги Д. Как завоевывать друзей и оказывать влияние на людей. —М., 1989. —Ч. 2. —С. 83—134. 5. Леви В. Искусство быть другим. — М., 1986. — С. 83—93. 6. Основы педагогического мастерства / Под ред. И. А. Зязюна. — М„ 1989. —С. 150, 152—154. 7. Учителю о педагогической технике / Под ред. Л. И. Рувинско-го. — М., 1987. — С.33—45. 8. Юсупов И. М. Психология взаимопонимания. — Казань, 199і.— С,!5—25, 81—84. ■X^Д ЗАНЯТТЯ І. Діагностика рівня еформованості у студентів Комунікативності як професійно значущої Читайте також:
|
||||||||
|