Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ

7. КОМУНІКАТИВНГСТЬ УЧИТЕЛЯ

Мета: формування уявлень про роль комунікативності вчителя в професійній діяльності; головні компоненти комунікативності; способи комунікативного самовиховання; створення установки на формування комунікативної культури майбутнього вчителя.

Обладнання: дидактичний матеріал, таблиця "Структура комунікативності вчителя"; відеозаписи фрагментів уроків учителів з різним рівнем комунікативності.

Опорні поняття: комунікативність, гіперкомунікативність, гіпоко-мунікативність, комунікабельність» бар'єри у спілкуванні.

План заняття

1. Діагностика рівня сформованості у студентів комунікативності як професійно значущої здібності педагога.

2. Перевірка головних теоретичних положень з теми.

•Докладно про це див.: Синиця І. О. Педагогічний такт і майстерність учителя. — К., 1981; Сухомлинський В. О. Лист про педагогічну етику // Вибр. твори: В 5 т. — К„ 1977. — Т. 5. — С 591—600; Рыбакова М. ЛІ Конфликт и взаимодействие в педагогическом процессе. — М., 1991. — С. 6—42,100—115; Щуркова Н. И. Новые педагогические технологии воспитательного процесса. — М., 1993. — С. 69—83.

3. Виконання вправ на розвиток професійної комунікативності.

4, Моделювання педагогічної ситуації: проведення початкового етапу індивідуальної бесіди для встановлення емоційного контакту із співрозмовником.

Завдання для студентів

1. Підготуватися до обговорення, використовуючи рекомендовану літературу.

1.1. Поняття комунікативності педагога, ЇЇ сутність.

1.2. Бар'єри у спілкуванні вчителя, шляхи їх подолання.

1.3. Шляхи формування комунікативності як професійно значущої якості особистості вчителя.

2. Підготуватися до виконання вправ на розвиток комунікативності (1,3).

3. Моделювання педагогічної ситуації: розробити початковий етап індивідуальної бесіди з метою встановлення емоційного контакту із співрозмовником, обміркувати програму дій з подолання бар'єрів у спілкуванні.

Рекомендована література

І.ДобровичА. Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения. — М„ 1987. — С. 19—21, 68—74.

2. Журавлев А. Л. Роль общительности личности в руководстве коллективом // Психологические исследования общения. — М., 1985. — С. 179—191.

3. Кан-Калик В. А. Учителю о педагогическом общении. — М., 1987. —С.46—61, 101—105.

4. Карнеги Д. Как завоевывать друзей и оказывать влияние на людей. —М., 1989. —Ч. 2. —С. 83—134.

5. Леви В. Искусство быть другим. — М., 1986. — С. 83—93.

6. Основы педагогического мастерства / Под ред. И. А. Зязюна. — М„ 1989. —С. 150, 152—154.

7. Учителю о педагогической технике / Под ред. Л. И. Рувинско-го. — М., 1987. — С.33—45.

8. Юсупов И. М. Психология взаимопонимания. — Казань, 199і.— С,!5—25, 81—84.

■X^Д ЗАНЯТТЯ

І. Діагностика рівня еформованості у студентів

Комунікативності як професійно значущої


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНФЛІКТ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ВЗАЄМОДІЇ | Здібності педагога

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.