Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ

7. КОМУНІКАТИВНГСТЬ УЧИТЕЛЯ

Мета: формування уявлень про роль комунікативності вчителя в професійній діяльності; головні компоненти комунікативності; способи комунікативного самовиховання; створення установки на формування комунікативної культури майбутнього вчителя.

Обладнання: дидактичний матеріал, таблиця "Структура комунікативності вчителя"; відеозаписи фрагментів уроків учителів з різним рівнем комунікативності.

Опорні поняття: комунікативність, гіперкомунікативність, гіпоко-мунікативність, комунікабельність» бар'єри у спілкуванні.

План заняття

1. Діагностика рівня сформованості у студентів комунікативності як професійно значущої здібності педагога.

2. Перевірка головних теоретичних положень з теми.

•Докладно про це див.: Синиця І. О. Педагогічний такт і майстерність учителя. — К., 1981; Сухомлинський В. О. Лист про педагогічну етику // Вибр. твори: В 5 т. — К„ 1977. — Т. 5. — С 591—600; Рыбакова М. ЛІ Конфликт и взаимодействие в педагогическом процессе. — М., 1991. — С. 6—42,100—115; Щуркова Н. И. Новые педагогические технологии воспитательного процесса. — М., 1993. — С. 69—83.

3. Виконання вправ на розвиток професійної комунікативності.

4, Моделювання педагогічної ситуації: проведення початкового етапу індивідуальної бесіди для встановлення емоційного контакту із співрозмовником.

Завдання для студентів

1. Підготуватися до обговорення, використовуючи рекомендовану літературу.

1.1. Поняття комунікативності педагога, ЇЇ сутність.

1.2. Бар'єри у спілкуванні вчителя, шляхи їх подолання.

1.3. Шляхи формування комунікативності як професійно значущої якості особистості вчителя.

2. Підготуватися до виконання вправ на розвиток комунікативності (1,3).

3. Моделювання педагогічної ситуації: розробити початковий етап індивідуальної бесіди з метою встановлення емоційного контакту із співрозмовником, обміркувати програму дій з подолання бар'єрів у спілкуванні.

Рекомендована література

І.ДобровичА. Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения. — М„ 1987. — С. 19—21, 68—74.

2. Журавлев А. Л. Роль общительности личности в руководстве коллективом // Психологические исследования общения. — М., 1985. — С. 179—191.

3. Кан-Калик В. А. Учителю о педагогическом общении. — М., 1987. —С.46—61, 101—105.

4. Карнеги Д. Как завоевывать друзей и оказывать влияние на людей. —М., 1989. —Ч. 2. —С. 83—134.

5. Леви В. Искусство быть другим. — М., 1986. — С. 83—93.

6. Основы педагогического мастерства / Под ред. И. А. Зязюна. — М„ 1989. —С. 150, 152—154.

7. Учителю о педагогической технике / Под ред. Л. И. Рувинско-го. — М., 1987. — С.33—45.

8. Юсупов И. М. Психология взаимопонимания. — Казань, 199і.— С,!5—25, 81—84.

■X^Д ЗАНЯТТЯ

І. Діагностика рівня еформованості у студентів

Комунікативності як професійно значущої


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. Друге заняття
  12. ДРУГЕ ЗАНЯТТЯ (LECTIO SECUNDA) Морфологія Дієслово (Verbum) Коротка характеристика граматичної будови латинської мови




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНФЛІКТ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ВЗАЄМОДІЇ | Здібності педагога

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.