МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Лекція №5Передмова У сучасних умовах потокового й автоматизованого виробництва вантажопідйомні машини (ВПМ) є зв'язуючими ланками в технологічному ланцюзі, які забезпечують безперервність виробництва, та є органічною частиною технологічних процесів, що визначають ритм і продуктивність основного устаткування підприємств. ВПМ є основою комплексної механізації й автоматизації виробничих процесів. Від правильного вибору раціональних параметрів ВПМ залежить продуктивна робота всього підприємства. Використання ВПМ багато в чому визначає ефективність виробництва, а рівень механізації технологічного процесу — ступінь досконалості й продуктивність підприємства. Технологічний процес будь-якого виробництва нерозривно пов'язаний з переміщенням величезної кількості вантажів, починаючи від подачі сировини до видачі готової продукції. У здійсненні вантажних потоків на підприємствах і комплексної механізації процесів праці основну роль виконують системи вантажопідйомне устаткування і машини. На 1 т продукції, що випускається, на різних виробництвах потрібно 10...100 т сировини, яка транспортується і складується різними комплексами вантажопідйомної техніки. У сучасні машини закладаються наступні основні принципи: стандартизація, уніфікація і блоковість конструкції. Техніко-економічним аналізом встановлюють найбільш оптимальні типи машин і їх параметри, визначають число типорозмірів деталей і вузлів, що дозволяє підвищити якість машин і економічність їх експлуатації і ремонту. Норми проектування, виготовлення й експлуатації вантажопідйомних машин регламентовані Державним комітетом з нагляду за безпечним веденням робіт у промисловості і гірничого нагляду (Держміськтехнагляд). Метою цих методичних вказівок є допомога студентам вивчити основні вузли та основні типи мехагізмів підйому. Тема: Механізми підйому
Механізми підйому призначені для вертикального переміщення вантажу. Вони складаються з наступних основних частин: поліспасту, вантажозахоплювального пристрою, барабана, редуктора, гальма і двигуна. Механізми підйому можна поділити на два основні типи: 1) з жорсткою кінематичною схемою — канатним або ланцюговим приводом, ходовим гвинтом або зубчастою рейкою; 2) з фрикційним приводом — канатоведучим шківом (застосовується тільки в підйомниках). За типом і кількістю двигунів приводи бувають електричні (основний привід) і гідравлічні. За типом передач механізми підйому бувають: з циліндричним, планетарним і хвильовим редукторами. Черв'ячні передачі в механізмах підйому встановлюють рідко унаслідок низького к. к. д. і підвищеного зносу. Кінематична схема механізму підйому з гаковою підвіскою
Кінематична схема механізму підйому з вантажним електромагнітом. Відрізняється наявністю додаткового барабанадля намотування і змотування струмопідводящого кабелю.
Кінематична схема механізма підйому грейферних кранів На візку встановлюють два однакові механізми — один для підйому, інший для замикання грейфера Кінематична схема механізма підйому з планетарним редуктором
Вали електродвигунів 1, 5 співвісні й обертають центральні колеса z1,z2 різних діаметрів. Колеса z1 і z2обертають сателіт z4, укріплений на водилі 3, якепов'язане з приводною шестернею двоступенчастого редуктора 6, щообертає барабан 7. Вал двигуна 1 проходить усередині порожнистого валу, що сполучає водило з шестернею редуктора. Механізм підйому дозволяє працювати на чотирьох швидкостях: 1 — максимальна швидкість при обертанні обох двигунів в одному напрямі; 2 — при обертанні тільки двигуна 1; 3 — при обертанні тільки двигуна 5; 4 — мінімальна при обертанні двигунів 1 і 5 у протилежних напрямах. Читайте також:
|
||||||||||||||
|