МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Лекція №5Передмова У сучасних умовах потокового й автоматизованого виробництва вантажопідйомні машини (ВПМ) є зв'язуючими ланками в технологічному ланцюзі, які забезпечують безперервність виробництва, та є органічною частиною технологічних процесів, що визначають ритм і продуктивність основного устаткування підприємств. ВПМ є основою комплексної механізації й автоматизації виробничих процесів. Від правильного вибору раціональних параметрів ВПМ залежить продуктивна робота всього підприємства. Використання ВПМ багато в чому визначає ефективність виробництва, а рівень механізації технологічного процесу — ступінь досконалості й продуктивність підприємства. Технологічний процес будь-якого виробництва нерозривно пов'язаний з переміщенням величезної кількості вантажів, починаючи від подачі сировини до видачі готової продукції. У здійсненні вантажних потоків на підприємствах і комплексної механізації процесів праці основну роль виконують системи вантажопідйомне устаткування і машини. На 1 т продукції, що випускається, на різних виробництвах потрібно 10...100 т сировини, яка транспортується і складується різними комплексами вантажопідйомної техніки. У сучасні машини закладаються наступні основні принципи: стандартизація, уніфікація і блоковість конструкції. Техніко-економічним аналізом встановлюють найбільш оптимальні типи машин і їх параметри, визначають число типорозмірів деталей і вузлів, що дозволяє підвищити якість машин і економічність їх експлуатації і ремонту. Норми проектування, виготовлення й експлуатації вантажопідйомних машин регламентовані Державним комітетом з нагляду за безпечним веденням робіт у промисловості і гірничого нагляду (Держміськтехнагляд). Метою цих методичних вказівок є допомога студентам вивчити основні вузли та основні типи мехагізмів підйому. Тема: Механізми підйому
Механізми підйому призначені для вертикального переміщення вантажу. Вони складаються з наступних основних частин: поліспасту, вантажозахоплювального пристрою, барабана, редуктора, гальма і двигуна. Механізми підйому можна поділити на два основні типи: 1) з жорсткою кінематичною схемою — канатним або ланцюговим приводом, ходовим гвинтом або зубчастою рейкою; 2) з фрикційним приводом — канатоведучим шківом (застосовується тільки в підйомниках). За типом і кількістю двигунів приводи бувають електричні (основний привід) і гідравлічні. За типом передач механізми підйому бувають: з циліндричним, планетарним і хвильовим редукторами. Черв'ячні передачі в механізмах підйому встановлюють рідко унаслідок низького к. к. д. і підвищеного зносу. Кінематична схема механізму підйому з гаковою підвіскою
Кінематична схема механізму підйому з вантажним електромагнітом. Відрізняється наявністю додаткового барабанадля намотування і змотування струмопідводящого кабелю.
Кінематична схема механізма підйому грейферних кранів На візку встановлюють два однакові механізми — один для підйому, інший для замикання грейфера Кінематична схема механізма підйому з планетарним редуктором
Вали електродвигунів 1, 5 співвісні й обертають центральні колеса z1,z2 різних діаметрів. Колеса z1 і z2обертають сателіт z4, укріплений на водилі 3, якепов'язане з приводною шестернею двоступенчастого редуктора 6, щообертає барабан 7. Вал двигуна 1 проходить усередині порожнистого валу, що сполучає водило з шестернею редуктора. Механізм підйому дозволяє працювати на чотирьох швидкостях: 1 — максимальна швидкість при обертанні обох двигунів в одному напрямі; 2 — при обертанні тільки двигуна 1; 3 — при обертанні тільки двигуна 5; 4 — мінімальна при обертанні двигунів 1 і 5 у протилежних напрямах. Читайте також:
|
||||||||||||||
|