МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
НЕЗАЛЕЖНОСТІ (90-ті роки ХХ ст. - поч. ХХІ ст.)План: 1. Історичні умови розвитку культури. 2. Освіта, література, мистецтво. 3. Українська культура на початку ХХІ ст. ПЕРЕЛІК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ
ЗМІСТ Переднє слово………..…………………………………………………3 Робоча програма для всіх спеціальностей (крім ЕКП, ОА, ФН)……………………………..…………………………………..5 Плани семінарських занять для всіх спеціальностей (крім ЕКП, ОА, ФН)..…..………………...…………………………...16 Робоча програма для ЕКП, ОА, ФН…………………………............21 Плани семінарських занять для ЕКП, ОА, ФН……………………..35 Питання винесені на іспит……………….. ………………………….41 Література до підготовки семінарських занять……………………..45 Система рейтингової оцінки знань ……..…………………………...47 Лекції Тема 1.Вступ до курсу «Історія української культури». Феномен культури……………………...……………………..49 Тема 2. Первісна культура на території України…...………............78 Тема 3. Культура княжої доби (ІХ ст. – пер. пол.. ХІV ст.)............111 Тема 4.Формування української культури в литовсько-польську добу (друга половина ХІV – перша половина ХVІ ст.ст.)………………………................152 Тема 5. Культура України козацької доби (другої половини ХVІ – ХVІІІ ст.ст.)…………….………...180 Тема 6. Культура в національно-державному відродженні України (пер.пол. ХІХ ст. – перша чверть ХХ ст.)……………………………….............218 Тема 7. Становище української культури в міжвоєнний період (1920 – і – 1930 – і рр.)……………...………………283 Тема 8. Становище української культури в добу сталінізму, загнивання та розвалу радянської тоталітарної системи (1939 – 1980 – ті рр.)…………………………………………308 Тема 9. Сучасна українська культура та її входження у світовий простір……………………………...359 Рекомендовані теми контрольних аудиторних робіт для студентів ФЗДН………………………………………..…392 Перелік рекомендованих джерел…………………………………...395 [1]Крип’якевич І.Перший український друкар.─Львів,1994.─С.8. 1 Антонович В. Історія української культури. ¾ Львів, 1937. ¾ С. 567 Читайте також:
|
||||||||
|