МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
II. Listen to the second fragment and complete the following sentences. Study the following words before listening
1. The oldest rocks we can find on earth (over 3.5 billion years old) ______________________. 2. Life was confined to depths below 5 meters (m) in the ocean, ________________________________by the absorbing shield of water, or _____________________. 3. _________________, the atmosphere gradually changed. 4. The ozone blocked some of the most damaging _____________________. 5. Life evolved and the land was colonized long before ____________________________ positions. 6. Throughout the history of the planet, there have been _____________________________. 7. During warmer epochs, _____________________, and mild climates prevailed even at high latitudes. 8. It was during this period that Homo sapiens – ____________ – evolved. WRITING AND SPEAKING Write a short essay about biology using the vocabulary of Lesson 1. Get ready to present it in class
Lesson 2 LIFE PRE-READING TASKS I. Answer the following questions · How do you understand the meaning of the word “Life”? · How do you think it can be interpreted by the following disciplines: philosophy, theology, biology? · Try to develop your own definition of this notion. II. Listen to the following words and practice their pronunciation Metabolism, growth, reproduction, responsiveness, adaptation, chemical, heterotroph, autotroph, evolution, unicellular, mutability, offspring, generation, environment, unique, pressure, sophisticated. READING COMPREHENSION AND VOCABULARY DEVELOPMENT I. Match each word on the left to its correct definition on the right
Читайте також:
|
|||||||||||
|