Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Unit 5 Focus Words and Phrases

accumulate, v (2) affect, v (2) affinity, n (2) approximate, v (1) argue, v (2) beneficial, adj (2) bias, n (2) budding, n (3) coin, v (4) community, v (4) composition, n (4) concomitantly, adv. (1) consumer, n (4) convolution, n (1) crossbreeding, n (3) cultivate, v (3) curve, n (1) decline, n (4) decomposer, n (4) descent, n (2) determine, v (3) discern, v (1) discover, v (3) disease, n (4) disintegrate, v (2) distribution, n (4) diverge, v (2) dominant, adj (3) efficient, adj (1) emerge, v (1) emphasize, v (4) encroaching, adj (4) entail, v (2) estimate, n (2) extant, adj (1) extinct, adj (1) favourable, adj (2) grafting, n (3) grip, n (1) heterogeneity, n (2) immense, adj (1) impetus, n (4) implication, n (1) inclination, n (1) infer, v (2) infinite, adj (2) inheritance, n (3) lineage, n (2) maintain, v (4) maturity, n (4) mold, n (3) mutation, n (3) niche, n (4) onset, n (1) overlap, v (3) pollution, n (4) population, n (4) postpone, v (4) postulate, v (2) posture, n (1) precision, n (1) predator, n (2) preservation, n (2) propinquity, n (2) propulsive, adj (1) relax, v (1) remarkable, adj (1) reveal, v (2) rotation, n (1) scarcity, n (4) spontaneous, adj (2) spring, n (2) starvation, n (4) strife, n (4) subordinate, adj (3) supply, v (4) thrive, v (2) trait, n (3) transmit, v (2) treat, v (3) trend, n (1) trunk, n (1) yeast, n (3)     (un)familiar to (4) account for (2) apply something (to something/to do something) (3) as compared with (1) be concerned with (1) call attention to (4) correspond closely with (1) from (someone’s) point of view (4) influence of something on something (4) keep something in check (2) provide information on something (3) resistant to (3) specialize in (something/doing something) (3) susceptibility to a disease (1) take account of (1) the appearance of something (3) with no regard for / without regard for (2)

Revision and Additional Practice 5


Читайте також:

  1. A) COLLOQUIAL WORDS
  2. Analyze the meanings of the italicized words. Identify the result of the changes of the connotational aspect of lexical meaning in the given words.
  3. Archaic, obsolete and historic words
  4. Combine the following words into sentences.
  5. Compare the meanings of the given words. Define what semantic features are shared by all the members of the group and what semantic properties distinguish them from each other.
  6. Complete with the words from the text. Translate them into Ukrainian.
  7. Compose sentences with the words and word-combinations from Ex. 10.
  8. Compose sentences with the words and word-combinations from Ex. 8.
  9. Compose sentences with the words and word-combinations from Ex. 9.
  10. D) compound-shortened words (contracted compounds),
  11. Divergences in the semantic structure of words
  12. Free Word-Groups Versus Phraseological Units Versus Words




Переглядів: 437

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Listen to the following fragment of the text again and reconstruct it | I. Choose the appropriate word to complete each of the following sentences

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.