Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Listen to the following fragment of the text again and reconstruct it

Although an awareness of the ________________ between human society and its environment was already prominent in ________________ and ________________, the formulation of the basic principles of systems ecology as a ________________ began in the late 19th century. During the ________________, the study of ecosystems has become increasingly sophisticated and is now ________________ in the assessment and control of the effects of ________________ and industrialization on the environment. ________________, for instance, it has shown that optimal long-term production of pasturage requires a moderate grazing schedule in order to ensure a steady renewal of the ________________of the soil and has emphasized the need for ________________ in the cultivation of ________________. Systems ecology has been concerned with the ________________ of accumulated insecticides and has provided a way of monitoring the ________________ of ________________ and carbon dioxide released by the ________________ (e.g., coal, oil, and natural gas). It has helped to determine regional ________________ and has furthered the development of recycling techniques that may become essential in ________________ with the environment.

WRITING

Make a written translation of the following sentences into English.

1. Екосистема – це сукупність живих організмів та їх фізичного середовища, які взаємодіють між собою.

2. Окремі складові екосистеми розподіляються на дві різні групи: абіотичні фактори, такі як мінерали, клімат, ґрунти, вода, сонячне світло та інші неживі елементи, та біотичні складові, що включають усі живі елементи екосистеми.

3. Складові елементи екосистеми пов’язані між собою двома головними силами: потоками енергії та кругообігом речовин всередині системи.

4. Автотрофи використовують зовнішню енергію, яку фіксують у простих вуглеводах для продукування більш складних органічних сполук, таких як білки, ліпіди, крохмаль, тощо, які здатні підтримувати процеси життєдіяльності в організмі.

5. Гетеротрофи є консументами у екосистемі; вони використовують, переробляють і, врешті решт, розкладають складні органічні речовини, накопичені автотрофами.

6. Автотрофи разом з гетеротрофами формують різні трофічні рівні в екосистемі: рівень продуцентів, утворений організмами, які самостійно продукують органічні речовини; первинний рівень консументів – організмів, які живляться продуцентами; вторинний рівень консументів, які живляться первинними консументами і так далі.

7. Останню ланку у ланцюгу живлення складають редуценти – гетеротрофи, які розкладають мертві організми та органічні відходи.



Читайте також:

  1. A. Read the text and decide if the following statements are true or false.
  2. Answer the following questions
  3. Answer the following questions.
  4. Arrange the following units into two lexical and two terminological sets. I Give them corresponding names.
  5. Ask your friend the following questions, present the results to the whole group.
  6. B. Listen to part of a radio interview with a historian talking about Einstein. Then complete each sentence with a word or a short phrase. (Track 17, CD2)
  7. Choose any newspaper and complete the following sentences.
  8. Combine the following words into sentences.
  9. Consult a dictionary and write the following literary genres in phonetic transcription.
  10. Do the following crossword puzzle.
  11. Exercise 1. Translate the following sentences paying attention to Participle Constructions in different syntactic functions.
  12. Give the Russian equivalents to the following




Переглядів: 575

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Listen again. Choose the right option to complete the following sentences. In some cases more than one option is possible | Unit 5 Focus Words and Phrases

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.