Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток системи креативного менеджменту в організації

Мистецтво управління полягає в тому, щоб не дозволяти людям дійти до пенсії на одній і тій самій посаді.

Наполеон І Бонапарт

Системний підхід до розуміння терміна «креативний менеджмент» передбачає розгляд системи управління з двох позицій. Перша – репрезентує систему управління як сукупність керуючої і керованої підсистем управління, що взаємодіють. Друга – як сукупність взаємопов’язаних підсистем управління, що наділені конкретними функціями менеджменту. О. Є. Кузьмін та інші розглядають креативний менеджмент як підсистему системи інноваційного менеджменту (рис. 5.1).

До об’єктів системи креативного менеджменту (рис. 5.2) належать елементи керованої підсистеми управління, які висувають креативні ідеї. Проаналізувавши їх, керівники системи креативного менеджменту ухвалюють креативні рішення. Ключовими аспектами, які дають змогу ідентифікувати креативний менеджмент як окрему підсистему управління в системі інноваційного менеджменту, є його цілі та об’єкти управління.

 

 

Рис. 5.1. Місце креативного менеджменту в системі управління

організацією

 

 

Рис. 5.2. Складові елементи системи креативного менеджменту

в організації

До цілей інноваційного менеджменту належать: зниження собівартості готової продукції; зниження ціни готової продукції; підвищення якості готової продукції; створення нових видів продукції; розроблення нових або удосконалення наявних технологій виробництва продукції; розроблення нових або удосконалення наявних технологій управління.

А також наводять умови розвитку системи креативного менеджменту (рис. 5.3) [31].

 

 

Рис. 5.3. Умови розвитку системи креативного менеджменту

в організації

 

Отже цілями креативного менеджменту (рис. 5.4) є: забезпечення здатності суб’єктів управління висувати та розвивати нові ідеї, що набувають форми наукової або технологічної інформації.

Оскільки креативний менеджмент є підсистемою інноваційного менеджменту, то усі етапи інноваційного процесу є об’єктами інноваційного менеджменту. Ті з етапів цього процесу, які передбачають зародження ідей щодо створення або удосконалення інноваційної продукції і технологій, доцільно об’єднувати в групу об’єктів креативного менеджменту. До них належать: науково-дослідні роботи, удосконалення дослідного зразка інноваційного продукту або технології, а також удосконалення інноваційного продукту або технології під час дрібносерійного чи серійного виробництва.

 

 

Рис. 5.4. Взаємодія складових елементів системи креативного

менеджменту

 


5.1.1. Креативність – погляд американського


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  5. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  6. IV. Розподіл нервової системи
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. Філогенез кровоносної системи
  9. POS-системи
  10. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  11. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  12. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи




Переглядів: 2621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Креативний менеджмент як наука та вид діяльності | Менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.