Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Менеджменту

Креативність – це здатність визначити ті технології, які принесуть додаткові переваги перед конкурентами.

 

 

Рис. 5.5. Концепція креативної організації у вигляді

трубопроводу [32]

 

Творчу організацію іноді порівнюють з «розкидачами бананів» (рис. 5.5) і «ловцями бананів». «Розкидачі» – це люди, які генерують ідеї, не задумуючись про їхню практичну цінність. Часто вони розкидають «банани», не переймаючись їхньою значущістю. «Ловці бананів» приймають ці ідеї та знаходять ресурси для їхньої реалізації.

Чарльз Хенді сформулював модель компанії майбутнього під назвою «Корпорація трьох І»:

 

І3=ДВ, (5.1)

 

де І – інтелект, інформація, ідеї; ДВ – добавлена вартість.

В розпорядженні організацій є наступні можливості для створення умов, що стимулюють креативність:

Ø наймання та утримання в організації креативних спеціалістів;

Ø створення умов для стимулювання креативності;

Ø використання різних методик, спрямованих на вдосконалення процесу творчого вирішення проблем у межах організації.

Для створення креативної організації необхідно мати, як мінімум, два компоненти:

Креативність = 80% середовище + 20% технічні можливості,

де «Середовище» - це заохочення творчої діяльності людей в організації. Креативні організації створюють особливе середовище для розвитку креативності, яка включає такі компоненти:

Ø культуру, стиль керівництва і цінності;

Ø структуру і системи;

Ø навички і ресурси.

«Технічні можливості» – це дії, спрямовані на вивільнення мисленнєвого процесу з рамок буденності.


Читайте також:

  1. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  2. Аналіз зарубіжних концепцій менеджменту
  3. Базові засади менеджменту
  4. БУДІВНИЦТВО В ПЕРСПЕКТИВІ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
  5. Види ефективності менеджменту
  6. Види ефектів виробництва, пов’язаних з удосконаленням менеджменту організації
  7. Види менеджменту
  8. Види та принципи менеджменту.
  9. Використання можливостей текстового редактора WORD у торговельному менеджменті. Формування документів та звітів для торговельного менеджменту
  10. Виникнення концепції адміністративного менеджменту.
  11. Витоки формування інформаційного менеджменту
  12. Відмінності виробничого та операційного менеджменту.




Переглядів: 606

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток системи креативного менеджменту в організації | Модель чотирьох Р

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.