Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види ефективності менеджменту

Виділяють економічну, організаційну та соціальну ефективність систем менеджменту.

Економічна ефективність менеджменту відображає економічні результати діяльності організації при певній системі управління. Її доцільно розглядати з двох поглядів. З одного боку, економічна ефективність характеризується показниками, які відображають побудову та функціонування систем менеджменту, зокрема: рівнем автоматизації робочих місць управлінців, рівнем розробки інструктивного та нормативного матеріалу, загальним діапазоном менеджменту, рівень технічної озброєності управлінців тощо. З іншого боку, ефективність систем менеджменту характеризується показниками, що відображають результати виробничо-господарської діяльності. До таких належать: величина прибутку собівартості, обсяг виготовленої продукції, обсяг реалізації продукції, рентабельність виробів, фондомісткість, рівень ліквідності, рівень ризику тощо.

Організаційна ефективність менеджменту характеризує якість побудови організації, її системи управління, прийняття управлінських рішень, реак­цію системи управління на стреси, конфлікти, організаційні зміни тощо. Організаційна ефективність оцінюється за показниками, які відображають якість побудови організації та її системи управління, а саме: рівень централі­зації функцій управління, співвідношення чисельності управлінських працівників міжрізними рівнями управління, питому вагу керівників в загальній чисельності апарату управління, коефіцієнт ланковості структури мене­джменту, швидкість прийняття управлінських рішень тощо.

Соціальна ефективність менеджменту відображає вплив менеджмен­ту на процеси формування професійних характеристик працівників, у тому числі керівників, формування корпоративного духу, відповідного психологічного клімату в колективі, атмосфери захищеності і причет­ності до цілей організації, перспектив розвитку соціальних інституцій тощо. Соціальну ефективність менеджменту також можна оцінювати з двох точок зору. З одного боку, її можна оцінити за показниками, що відо­бражають соціально-культурну сферу функціонування організації. До таких показників належать: стан трудової дисципліни, стабільність кад­рів, стан соціально-виробничої ситуації на підприємстві, умови праці тощо. З іншого боку, соціальну ефективність менеджменту можна оціни­ти за впливом на досягнення виробничо-господарських показників та задоволення потреб ринку, зокрема за: продуктивністю праці, зарплато-віддачею, рівнем задоволення потреб споживачів, рівнем розвитку соціальної інфраструктури тощо.


Читайте також:

  1. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  2. Аналіз економічної ефективності капітальних вкладень
  3. Аналіз ефективності використання каналів розподілу
  4. Аналіз ефективності використання оборотних активів
  5. Аналіз ефективності використання основних засобів.
  6. Аналіз ефективності діяльності працівників банку
  7. Аналіз ефективності інвестиційних проектів
  8. Аналіз ефективності кредитних операцій
  9. Аналіз ефективності системи антиризикованих заходів
  10. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  11. Аналіз забезпеченості підприємства матеріальними ресурсами й ефективності їх ви­користання.
  12. Аналіз забезпеченості підприємства оборотними коштами та ефективності їх використання




Переглядів: 4202

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ефективність менеджменту організації та її оцінювання | Витрати праці в управлінні підприємством, їх класифікація

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.113 сек.