Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Творчість як потужний засіб мотивації

 

Мотивація – це робити працю радісною.

Вернер Зігерт

 

Мотивування до творчості означає, що людина готова витратити час на пошук найкращого способу дії, досліджує інші можливості, прагне пояснити незрозумілі речі, робить спроби знайти нові ідеї.

Важливим джерелом творчості є концентрація на проблемі. Твор­чість – значний мотиватор, оскільки збуджує у працівників інтерес до того, що вони роблять, дає надію на народження цінної ідеї, уможливлює звершення, робить життя веселішим і цікавішим [60]. Творчість служить каркасом у командній роботі. Всі ці аспекти творчості не пов’язані з реальним результатом творчого зусилля, проте вони важливі самі по собі і їх слід заохочувати. Якщо винагороджувати людину тільки за реальний результат, вона буде менше зацікавлена у творчому ставленні до поставленого завдання. З іншого боку, достатня кількість зусиль рано чи пізно дасть результат. За великим рахунком, якщо виникає необхідність подумати, завжди виникає необхідність у творчому мисленні, однак людині не властиво шукати нові можливості без нагальної необхідності.

Культура ведення бізнесу та менеджмент нині трансформуються від принципу «добре, що наразі все спокійно» (реактивне мислення) до евристичного, коли творчість стає нагальною необхідністю. Вважаємо за необхідне використовувати можливості творчого ставлення до задач незалежно від того, наскільки на даному етапі проявилася здатність працівника до творчого мислення.

Керівнику необхідно усвідомлювати, що творчі прояви можливі, якщо не забороняється така риса креативної особистості, як сміливість висловлення. Часто сам автор відкидає цікаві ідеї через побоювання бути несприйнятим, незрозумілим, через тиск авторитетів, авторитетних думок. Мотиватором оригінальних новацій є також евристичність мислення, тобто відкритість, схильність до узагальнень, конструктивність, швидке висування ідей, продукування задуму.

Творча активність – здатність самостійно працювати, використо­вуючи власний потенціал для творчої роботи, творче натхнення, що базується на високому рівні зацікавленості. Творча особистість характеризується тим, що її пізнавальну потребу задовольнити неможливо. Ґрунтується пізнавальна потреба на активності, потребі у самому процесі розумової діяльності, на задоволенні від розумової праці.

Прояви творчого мислення відрізняються активністю (активний – пасивний), систематичністю виявлення активності (систематично – епізодично), емоційним забарвленням (яскраво-позитивне, позитивне, індиферентне, негативне). Творче мислення ґрунтується на достатньо високому рівні розвитку творчих та інтелектуальних здібностей.

 

Запитання для повторення та обговорення

1. Що відноситься до головних завдань теорії креативного менеджменту?

2. Особливостями кадрової політики на сучасному етапі є…

3. Які аспекти мотивування творчості ви знаєте?

4. Назвіть, які протиріччя ускладнюють розробку ефективної системи мотивації. Які методи допомагають їх усунути?

5. Охарактеризуйте методи мотивації персоналу: економічні, цільові, проектування робіт.

6. Яку роль в активізації творчого мислення відіграє демократичний стиль управління?

7. Розкрийте суть феномена «спіраль знань».

8. Обґрунтуйте думку, що змістовність роботи, незалежність і актуальність мотивують до творчості.


Читайте також:

  1. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  2. Бази даних як засіб зберігання й обробки інформації
  3. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  4. БІОГРАФІЯ Й ТВОРЧІСТЬ
  5. БІОЛОГІЧНІ МОТИВАЦІЇ
  6. Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти.
  7. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти
  8. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи.
  9. Болонський процесс як засіб інтеграції у вищу освіту європейських країн.
  10. Взаємозв’язок основної мети підприємства за мотивації персоналу
  11. Графічне відображення завдань системи мотивації
  12. Делегована правотворчість




Переглядів: 665

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мотивування творчого вирішення проблем, генерування та реалізації нових ідей | Теми рефератів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.