Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обсяги випуску облігацій у Україні у 1996—1999 рр.

Вид суб’єкта підприємницької діяльності Обсяг емісій облігацій в млн. грн.
Комерційні банки 0,663 0,500
Акціонерні товариства 0,035 2,691
Державні підприємства 1,946 102,000 3,500 120,000
Товариства з обмеженою відповідальністю 10,2 3,900 2,000 8,000
Об’єднання (концерни) 10,000 4,188
Разом: 12,809 116,435 8,191 132,188

 

Прийняття Закону України від 15 липня 1999 року №977-XIV “Про внесення змін до деяких законів України з метою стимулювання інвестиційної діяльності” усунуло дискримінаційне оподаткування коштів, залучених шляхом випуску облігацій. Цей закон повинен стимулювати випуск корпоративних облігацій та деяких інших видів цінних паперів в Україні. Також цим законом більш чітко визначені правові засади оподаткування операцій на ринку цінних паперів.

Залучення коштів до бюджетів місцевих органів влади шляхом випуску облігацій місцевих позик на сьогодні не має широкого поширення в Україні. Значними були лише позики Одеської міської Ради (61 млн. грн.) та Автономної Республіки Крим (120 млн. грн.) 1997—1998 рр. Протягом 1999 р. в Україні не зареєстровано жодного випуску облігацій місцевих позик.

Серед основних причин, через які органи місцевого самоврядування не використовують ці фінансові інструменти, можна зазначити наступні:

— відсутність кваліфікованих спеціалістів в органах місцевого самоврядування з питань випуску та обігу облігацій місцевої позики;

— високі ставки на позикові кошти на кредитному ринку;

— низькій рівень довіри з боку інвесторів до місцевих органів влади.

Розвиток фондового ринку, а також пошуки шляхів подолання кризи неплатежів, призвели до швидкого розвитку вексельного ринку. У зв’язку з цим можна констатувати, що правове поле вексельного обігу в Україні все ще залишається недосконалим, що і породжує значні фінансові зловживання. Для усунення правових прогалин у сфері обігу векселів Верховною Радою України протягом 1999 року було прийнято три закони, спрямовані на розвиток законодавчої бази вексельного обігу в Україні.

— “Про приєднання України до Женевської конвенції 1930 року, якою запроваджено Уніфікований закон про переказні векселі та прості векселі” (від 6 липня 1999 року №826-XIV);

— “Про приєднання України до Женевської конвенції 1930 року про врегулювання деяких колізій законів про переказні векселі та прості векселі (від 6 липня 1999 року №827-XIV);

— “Про приєднання України до Женевської конвенції 1930 року про Гербовий збір стосовно переказних векселів і простих векселів” (від 6 липня 1999 року №827-XIV).

Одним з подальших напрямів розвитку ринку цінних паперів в Україні є розвиток ринку похідних цінних паперів. Першочерговим завданням на сьогодні є вирішення проблем, пов’язаних з законодавчим забезпеченням випуску та обігу похідних цінних паперів.

У 1999 році продовжився розвиток інфраструктури фондового ринку на основі впровадження сучасних розрахункових-клірингових технологій, удосконалення нормативно-правової бази. Було створено Національний депозитарій України. Зберігається тенденція, щодо посилення ролі зберігачів цінних паперів у системі функціонування інфраструктури ринку цінних паперів та зменшення їх кількості (рис. 5.5). У першу чергу це пов’язано зі збільшенням кількості бездокументарних та знерухомлених випусків цінних паперів та швидким розвитком депозитарно-клірингових установ.

 

Рис. 5.5. Кількість реєстраторів, які здійснювали професійну
діяльність у 1997—1999 рр.

 

Одночасно збільшується кількість емітентів, що передали ведення власних реєстрів реєстраторам, та кількості випусків іменних цінних паперів, які обслуговують реєстратори (табл. 5.6)

Таблиця 5.6


Читайте також:

  1. Авангард в Україні
  2. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  3. Аграрні відносини в Україні у ХVІ - перш. пол. ХVІІІст.
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  7. Адміністративне судочинство в Україні
  8. Адміністративний устрій та окупаційний режим в Україні під час війни 1941-1945 рр
  9. АКТИВІЗАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОГО РУХУ В ЗАХІДНІЙ УКРАЇНІ
  10. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  11. АНаліЗ СТанУ ЗДОРОВ'Я ДІТеЙ І ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ
  12. Аналіз стану та проблем реалізації Болонського процесу в Україні за ключовими напрямками.




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Динаміка процесу приватизації | Основні показники діяльності реєстраторів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.