МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Техніка передачі контентуАудіовізувальна техніка До засобів аудіовізуальної інформації можуть бути віднесені: магнітофони, диктофони, програвачі, плейери, мультимедійні комп'ютери, відеомагнітофони, відеокамери, телевізори, проекційне та ін допоміжне обладнання, інформаційні табло і т.д. Існує така класифікація аудіовідеозасобів. За видовою ознакою вони діляться на: візуальні (показуючі зображення); аудіо (звукові); аудіовізуальні (зорово-слухові) Передавати інформацію від одного суб'єкта (транслятора) іншій (реципієнту) можна безліччю способів. Щоб у цьому переконатися, достатньо просто простежити еволюцію засобів, за допомогою яких люди обмінювалися відомостями в різні часи. Справжнім проривом у розвитку засобів обміну інформацією стала низка винаходів, що мала місце в XIX в. Спочатку з'явився телеграф (1844 р.,азбука Морзе), потім трохи пізніше - телефон (1876 р., американський учений Белл) і радіо (1895 р., Попов і Марконі), а згодом телебачення. Вже у сучасний час справжньою революцією в техніці передпчі інформації став Інтернет. Всесвітня мережа все сміливіше обплутує собою планету. Передача інформації "повітрям", тобто за допомогою електромагнітних хвиль, дозволяє управляти якістю переданого і, відповідно, одержуваного сигналу через маніпуляції з довжиною хвилі. Можливо, не за горами той час, коли телебачення з двомірного (два виміри - візуальне та звукове) перетвориться в тривимірний (передача інформації для сприйняття органами нюху людини). Очевидно, що одна з головних переваг використання цих хвиль для цілей інформаційного обміну - швидкість (рівна в вакуумі швидкості світла або 300 000 км в секунду). Фізично довести можливість досягнення більшої швидкості в природі поки не вдалося. Читайте також:
|
||||||||
|