МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підвищення зовнішньої рейки. Мета та способи влаштування підвищення зовнішньої рейки.В основному на прямих ділянках від дії рухомого складу обидві рейкові нитки завантажені вертикальними силами однаково. В аналогічних умовах при русі залізничного екіпажу на кривій ділянці колії з'являється відцентрова сила, яка створює додаткову дію коліс на зовнішню рейкову нитку. Переміщення екіпажу в кривій складається з двох рухів: поступового та обертового навколо центру повороту екіпажа. Поворот екіпажу можливий тільки при ковзані коліс по рейкам, що викликає їх підвищений знос. При неперервному повороті екіпажа в кривій виникає поперечне прискорення 1() Відцентрова сила визначається за формулою: (2) де т - маса екіпажу; V - швидкість руху екіпажу; R - радіус кривої; G - вага екіпажу; g - прискорення сили тяжіння. Ця сила притискує екіпаж до зовнішньої нитки, ускладнює його поворот і тим самим збільшує направляючу силу і як наслідок боковий знос зовнішньої рейки. Відцентрова сила як інерційна сила викликає не тільки зміщення в сторону зовнішньої рейкової нитки, але й крен кузова на ресорах. Внаслідок цього зміщується центр тяжіння підресорного і надресорної будівель. Тому може виникнути перевантаження зовнішньої рейкової нитки, як від безпосередньої дії відцентрової сили, що створює перекидний момент, так і за рахунок ваги екіпажу, лінія дії якого відхиляється від осі колії. При гальмуванні виникають повздовжні сили, поперечні складові яких, також збільшують направляючі сили. Якщо в кривій обидві рейкові нитки будуть знаходитись в одному рівні (в одній площині), то рівнодіюча відцентрової сили та сили ваги екіпажу буде відхилятись до зовнішньої рейки та перевантажувати її, відповідно при цьому буде розвантажуватись внутрішня рейка. Для того, щоб знизити бокову дію коліс на рейки зовнішньої рейкової нитки, зменшити перевантаження рейок зовнішньої нитки, отримати рівномірний знос рейок обох ниток і забезпечити пасажирам комфортабельність їзди, в кривих ділянках колії влаштовують підвищення зовнішньої рейкової нитки h (рис.1 ). В цьому випадку рейковий екіпаж нахиляється до горизонту і відцентрова сила І зменшується на величину горизонтальної складової Н сили ваги екіпажу. Із рис. 1 видно, що
(3) де h - підвищення зовнішньої рейкової нитки; S1 - відстань між осями рейок (приблизно дорівнює відстані між середніми кругами катання коліс), в розрахунках рейкової колії приймають S1 = 1.6 м. Рівність відцентрової сили І та сили Н і є основою для розрахунків підвищення зовнішньої рейкової нитки в кривих ділянках колії, що встановлюється на період експлуатації залізниці. Рис. 1. Сили, що діють на одиницю рухомого складу в кривій при підвищенні зовнішньої рейки.
Читайте також:
|
||||||||
|