Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРАЦІВНИКИ КОЛЕЗЬКОГО ДІЛОВОДСТВА

Перехід від самодержавства XVII ст. до самодержавства XVIII ст. “…з його бюрократією, служилими станами”, призвів до створення у XVIII ст. абсолютної монархії, чиновницько-дворянської імперії. Перетворення уряду Петра Першого, спрямовані на зміцнення держави поміщиків і торговців, зачепили найрізноманітніші сторони державної діяльності. Усі крупні зміні у діловодстві також пов‘язані з реформами Петра Першого. Реформа державного апарату привела до створення системи нових установ: Сенат; Синод, колегії; місцеві канцелярії.

Реформи управління значно збільшили кадри бюрократії, роль якої в роботі державного апарату безперервно зротає. Бюрократія стає однією з основних опор самодержавства.

Створені колегії для управління різними галузями дежравного життя: колегія иноземних справ; військова колегія, ревізії, юстиц-колегія, вотчинна колегія, берг-мануфактур, коммерц-колегія.

У колегіях було однотиповий внутрішній устрій; чіткий розподіл функцій; колегіальний порядок вирішення справ; сувора законодавча регламентація прав і обов‘язків.

Основою організації діловодства XVIII ст. в державних установах був Генеральний Регламент, тобто спеціальний статут.

Єдиною організаційною формою, спеціальним апаратом виступала канцелярія колегії.

Генеральний Регламент детально визначив склад канцелярії, в штаті якої були:

· Секретар

· Нотаріус

· Реєстратор

· Актуаріус

· Канцеляристи

· Копіїсти

· Перекладачі (для письмових перекладів)

· Толмачі (для усних перекладів)

· Вахмістр.

Центральною фігурою в колезькій канцелярії був секретар. На нього покладалася відповідальність за постановку діловодства, підготовку справ до засідань, доповідь справ на колегії, зберігання печатки. Добре знав закони, був зобов‘язаний у доповідях по справах робити посилання на відповідне законодавство.

На вхідних документах, що поступали в колегію, секретар мав помічати у верхньому правому кутку номер і дату його отримання.

Обов‘язки нотаріуса (або протоколіста) полягали в документуванні засідань колегії, складанні протоколів відповідно до стандартної форми.

Колезький реєстратор вів реєстраційні журнали усіх справ, що розглядалися в колегії.

Усі завершені у діловодстві документи (“письма”) потрапляли до актуаріуса, який вів по них особливий реєстр. Актуаріус був “хранителем бумаг”. Також при видачі справи з архіву у тимчасове користування актуаріус мав брати обов‘язкову розписку.

Робота для всього штату колегії була присяжною, “присяжна посада” за Генеральним Регламентом означала беззаперечне дотримання законів, а також передбачалася ціла система покарань за посадові злочини, за порушення державних інтересів.

 

 


Читайте також:

  1. Ведення діловодства за зверненнями громадян
  2. Весь електротехнічний персонал, усі працівники, робота яких повяза1
  3. Вибір підходу до процесу соціальної роботи зале­жить від теоретичної моделі, якої дотримуються соці­альні працівники, обраної стратегії втручання і методу соціальної роботи.
  4. Вимоги до організації діловодства зі зверненнями громадян
  5. З історії розвитку систем електронного документообігу. Особливості впровадження електронного діловодства в Україні.
  6. Завдання кадрового діловодства та функції кадрової служби.
  7. Завдання служби діловодства
  8. Загальні поняття про законодавчу та нормативно-методичну базу діловодства
  9. Інструкція з діловодства
  10. КАНЦЕЛЯРСЬКІ ПРАЦІВНИКИ “ИСПОЛНИТЕЛЬНОГО ДЕЛОПРОИЗВОДСТВА” ХІХ – початку ХХ ст.
  11. Наймані працівники в системі соціально-трудових відносин
  12. Нормативно-методична база діловодства.




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРАЦІВНИКИ ПРИКАЗНОГО ДІЛОВОДСТВА | КАНЦЕЛЯРСЬКІ ПРАЦІВНИКИ “ИСПОЛНИТЕЛЬНОГО ДЕЛОПРОИЗВОДСТВА” ХІХ – початку ХХ ст.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.