МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Український іконописПоява іконопису пов’язана з прийняттям християнства у Київській Русі. Поряд з іконами існували фрески – розписи різнокольоровою фарбою по вологій штукатурці теж релігійних сюжетів і образів. На стінах Софійського Собору їх багато – найвідоміша – Мати Божа(Оранта). У XV-XVI ст. польські королі запрошують руських іконописців розписувати фресками храми у Польщі. Іконопис відходить від візантійських канонів. Твори Петра Ровенського з Волині(ікони «Богородиця», «Петровська ікона» зображають святих добрими,з вільними руками,лагідними обличчями. Популярні ікони Георгія Зброєносця, на тему «Страшний суд». З початку XVII ст. з’являється нова форма іконопису.Прикладом є ікона «Різдво Богородиці»,що зберігається у П’ятницькій церкві у Львові. Невідомий автор змалював звичайну міщанську родину в звичайному інтер’єрі. До того ж зображення має об’ємний характер. Безумовно,це вплив західноєвропейського мистецтва. Музичне мистецтво періоду ХІV-ХVІІІ ст. Культура козацької доби була тісно пов’язана з церквою. Наприклад, співці, танцюристи об’єднувались навколо монастирів. Вони створювали хвалебні пісні на честь князів та дружинників. Збагачувалась пісенна культура за рахунок народної творчості. Боротьба проти іноземних поневолювачів спричинила появу історичних пісень («Пісня про Байду»). Музика розвивається у творчості скоморохів, які створюють жанр гумористичної, жартівливої пісні і використовують такі інструменти, як гудок, сопілка, бубон, волинка, а в козацькому середовищі – сурми, бандури, кобзи, ліри, литаври, цимбали. Кобзарі – (насамперед сліпі співці-бандуристи), що мандрували по містах і селах України, були виконавцями історичних пісень і дум, передавали трагічність, пафос і ліризм народних дум і пісень, формували патріотичні почуття у слухачів. У братських школах учні отримували музичну освіту. Виникає партезний спів – багатоголосний спів по партіях (за голосами), спів професійний, який виконувався у церкві.Виникають музичні цехи, які грають на весіллях, похоронах, народних гуляннях. У їх репертуарі народні пісні, марші і танці. Найпопулярнішими танцями були гопак і козачок.У Глухові (на Чернігівщині) була створена музична школа, що готувала музик-професіоналів, серед яких вчився і відомий композитор Д.Бортнянський. Читайте також:
|
||||||||
|