Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






K 18. Antworten Sie auf die Fragen zum Text.

1. Wie viele Jahreszeiten kennen Sie?

2. Wie heißen die Jahreszeiten?

3. Wie viele Monate dauert jede Jahreszeit?

4. Wann werden die Tage lang und die Nächte kurz?

5. Istder Frühling eine schöne Jahreszeit?

6. Regnet es im Frühling oft?

7. Hängen die Kinder die neuen Vogelhäuser an die Bäume?

8. Welche Jahreszeit haben Sie besonders gern?

9. Haben Sie den Sommer auch gern?

10. Ist es im Sommer am Wasser schön?

11. Wann badet man?

12. Wann fallen die Blätter auf die Erde?

13. Wann werden die Äpfel, Birnen und Weintrauben reif?

14. Ist es im Winter kalt?

15. Schneit es im Winter?

16. Welchen Sport treibt man im Winter?

17. Laufen Sie gern Schlittschuh?

Dialogische Rede

K 19. Inszenieren Sie den Dialog über den Wintersport.

— Welchen Sport treibt man im Winter?

— Man läuft Schi oder Schlittschuh.

— Laufen Sie gern Schlittschuh?

— Ja, ich laufe gern Schlittschuh.

— Laufen Sie auch gern Schi?

— Ja, ich laufe auch gern Schi.

— Laufen Sie gut Schi?

— Ja, ich laufe gut Schi.

— Treiben Sie Wintersport gern?

— Ja, ich treibe Wintersport gern.

K 20. Stellen Sie den ähnlichen Dialog über den Sommersport zusammen. Lernen Sie ihn auswendig.

K 21. Ordnen Sie die Repliken im Dialog zu. Übersetzen Sie den Dialog literarisch ins Ukrainische. Lesen Sie ihn mit den verteilten Rollen.

Dialog

(die handelnden Personen: Mutter – Schnecke, Tochter – Schnecke )

Mutter: – Geh, mein Kind, zu jenem kleinen, schwarzen Strauch dort, unter dem die Schneeglöckchen wachsen, und koste die jungen Blättchen, ob sie gut schmecken.

Tochter:– Der Strauch ist nicht grün, sondern gelb, und darunter sind keine Wald­erdbeeren, sondern Pilze.

M.: – Ach, es ist schon Sommer! Dann mach einen Spaziergang zu dem grünen Strauch, unter dem Walderdbeeren wachsen, und koste dort die Sommerblättchen, ob sie gut schmecken.

T.: – Der Strauch ist nicht gelb, sondern weiß, und darunter sind keine Pilze, sondern Hasenspuren.

M.: – Wenn es so ist, dann wollen wir zu Hause bleiben. Wozu im Winter noch irgendwohin wandern? Warten wir den Frühling ab, dann wollen wir weitersehen.

T.: – Der kleine Strauch ist gar nicht schwarz, sondern grün, und darunter wachsen keine Schneeglöckchen, sondern Wald­erdbeeren.

M.: – Ach, es ist schon Herbst! Dann mach einen Spaziergang zu dem gelben Strauch, unter dem Pilze wachsen, und koste dort die Herbstblättchen, ob sie gut schmecken.


Читайте також:

  1. Antworten Sie wie im Beispiel.
  2. Ask ten questions to the text so that the answers became the retelling of the text.
  3. Beantworten Sie die Fragen.
  4. Bilden Sie Satzfragen.
  5. Complete with the words from the text. Translate them into Ukrainian.
  6. Context.
  7. Give a short summary of the text.
  8. II. Regard the suffixes enlisted below. What parts of speech are formed by means of these suffixes? Find the words containing such suffixes in the text. What do they mean?
  9. III Make up a plan of the text.
  10. III Make up a plan of the text.
  11. III Make up a plan of the text.
  12. III Make up a plan of the text.




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Die vier Jahreszeiten | Konversation

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.