МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 2Визначте, чи скоєно правопорушення і форму вини у наведених випадках. Дайте оцінку ситуаціям, виходячи з правових норм. 1). Хлопець викрав гаманець у пасажирки тролейбуса. (Умисний злочин.) 2). Жінка в магазині раптово втратила свідомість і, упавши, розбила вітрину. (Правопорушення не скоєно, жінка не могла керувати своїми діями. 3). Хлопець, бажаючи продемонструвати подрузі свою фізичну силу, підняв її на руки і за її згодою тримав за огорожею балкону. Хлопець не втримав дівчину і вона впала з п’ятого поверху. Дівчина внаслідок падіння дістала складні переломи. (Злочин з необережності.) 4) Юнаки вдерлися до крамниці і, погрожуючи рушницею, вимагали від продавця віддати їм гроші з каси. (Умисний злочин.) 5). Кілька грабіжників вдерлися до дачного будинку громадянина Т. і, погрожуючи ножем та сокирою, вимагали віддати коштовності і гроші. У відповідь Т. здійснив кілька пострілів з мисливського карабіна, поранивши при цьому одного з нападників і вбивши іншого. (Грабіжники скоїли умисний злочин, громадянин Т. діяв у стані необхідної оборони.) 6) Рятувальники, щоб зберегти міст, на який під час повені несло зірваний з якоря пароплав, підірвали судно. (Крайня необхідність.) II. ПІДСУМКИ УРОКУ Оцінюю навчальну активність учнів на уроці, аналізую виконання завдань тематичного оцінювання тощо. УРОК № 12 Тема.Громадянство України. Мета:з’ясувати співвідношення понять «людина — особа — громадянин» і «громадянство»; ознайомити учнів з основними нормами Закону України «Про громадянство України»; виховувати в учнів розуміння важливості належності до громадянства та гордості за належність до українського громадянства; формувати вміння працювати з нормативними актами та практичного їх використання. Основні поняття:людина, особа, громадянин, громадянство. Тип уроку:вивчення нового матеріалу.
Структура уроку I. Організаційний момент II. Вивчення нового матеріалу 1. Людина — особа — громадянин. 2. Поняття громадянства. 3. Громадянство в українському законодавстві. III. Закріплення нових знань і вмінь учнів IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Людина —особа —громадянин. У своєму вступному слові повідомляю учням, що на цьому уроці розпочинається вивчення нового розділу курсу — «Основи правового статусу людини і громадянина. Громадянські (особисті) та політичні права»; повідомляю тему і основні завдання уроку. Читайте також:
|
||||||||
|