Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розповідь учителя.

Стійкість громадянства в Україні визначається нормами Закону України «Про громадянство України», зокрема про збереження громадянства при зміні місця проживання, при укладанні шлюбу з іноземцем тощо.

Громадянство України припиняється внаслідок виходу з громадянства України; внаслідок втрати громадянства України; за підставами, передбаченими міжнародними договорами. Вихід з громадянства України можливий лише внаслідок свідомих дій громадянина: власна заява про вихід з громадянства, набуття громадянства іншої держави, вступ на службу до іноземної армії або державну службу іншої держави.

Документами, які підтверджують громадянство України, є паспорт, а для тих, хто не досяг 16-річного віку,— свідоцтво про народження.

III. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Завдання.

1) Дайте визначення понять «людина», «особа», «громадянин», «громадянство», «апатрид», «біпатрид».

2) Назвіть конституційні принципи громадянства в Україні.

IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

Відзначаю важливість поняття громадянства для кожного з жителів держави, нагадую, що громадянство визначає взаємні права і обов’язки громадянина та держави; аналізую роботу учнів у групах.


Читайте також:

  1. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя
  2. ОСНОВНА ЧАСТИНА . Розповідь учителя
  3. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  4. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  5. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Розповідь учителя
  6. Проміжний висновок учителя.
  7. Розповідь викладача.
  8. Розповідь вихователя
  9. Розповідь вчителя
  10. Розповідь з елементами бесіди
  11. Розповідь учителя
  12. Розповідь учителя




Переглядів: 556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота в групах. | V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.