Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література для поглибленого вивчення

1. Мотрин Р.М. Міжнародна статистика. - К.: Вища шк., 1993. - 203 с.

2. Парфенцева Н. "Міжнародні статистичні класифікації в Україні". К.:Основа, 2000. – 352 с.

3. Управління зовнішньоекономічною діяльністю: Навч. посібник: Пер. з рос. Н. Кіт, К. Серажим / За заг. ред. А. І. Кредісова. — К., 1997. — 448 с.

4. Гурова И.П.Измерение глобальной и региональной торговой интеграции”. Евразийская экономическая интеграция, №3 (4), 2009, с. 60- 73

5. Терещенко С. Оцінка ефективності зовнішньоторговельних операцій в Україні // Зовнішня торгівля. — 1998. — № 4.

6. Статистика международной торговли. Руководство для составителей.[Електронний ресурс] Методологичекие исследования Серия Ф, № 87.ООН, Нью-Йорк, 2004 г.144с. – Доступ до джерела - http://unstats.un.org/unsd/publication/SeriesF/seriesf_87r.pdf

7. Doing Business 2011 [Електронний ресурс]. Режим доступу- http://www.doingbusiness.org/rankings



 


[1] Складено на основі даних The Global Enabling Trade Repor t2010 - http://www.weforum.org/pdf/GETR10/Global-Enabling-Trade-Report-2010.pdf

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  4. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  5. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  11. Вивчення
  12. Вивчення антонімів




Переглядів: 372

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Терміни і поняття | Передмова

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.