Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольний тест до інформаційного модуля 2

1. Які площини паралельні між собою?

а) α (ΔАВС) і β (а∩b);

б) γ (m║n) і β (а∩b);

в) α (ΔАВС) і σ (f0∩ h0);

г) немає.

2. Визначити правильну побудову лінії перетину площин, заданих слідами α (f ∩ h) ∩ β (l ∩ m) → k(k1, k2).

 

а) б) в) г)

 

3. Оберіть варіант задачі на перетин двох площин, для розв’язування якого потрібно вводити допоміжні площини.

а) б) в) г)

4. Яка умова накладається на вибір допоміжних січних площин?

а) допоміжні площини повинні займати проекціювальне положення відносно площин проекцій;

б) допоміжні площини повинні займати горизонтальне положення відносно площин проекцій;

в) допоміжні площини повинні бути перпендикулярні до заданих площин;

г) допоміжні площини повинні бути паралельні заданим площинам;

д) допоміжні площини повинні перетинати задані площини.

 

5. Оберіть варіант правильного розв’язування задачі на перетин площин: β(f ∩ h) ∩ α (α2) →ℓ (ℓ1,ℓ2).

а) б) в) г)

 

6. Оберіть варіант правильного розв’язування задачі на перетин площини та прямої: α(f ∩ h) ∩ ℓ (ℓ1,ℓ2) → К (К2, К1).

 

а) б) в)

 

7. Оберіть варіант правильного розв’язування задачі на перетин площини та прямої: β (f ∩ h) ∩ m (m1,m2) → L (L2, L1).

 

 

 

а) б) в) г)

 

8. Оберіть варіант правильного твердження:

а) при розв’язуванні другої позиційної задачі допоміжна площина вводиться паралельно заданій площині;

б) при розв’язуванні другої позиційної задачі допоміжна площина займає проекціювальне положення та збігається із слідом заданої площини;

в) при розв’язуванні другої позиційної задачі допоміжна площина займає проекціювальне положення та її слід збігається з будь-якою проекцією прямої.

9. Оберіть варіант правильного розв’язку задачі на перетин площини та прямої: β (ΔАВС) ∩ ℓ (ℓ1, ℓ2) → К (К2, К1), при цьому α – допоміжна площина.

а) б)

 

 

в) г)

 


Читайте також:

  1. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  2. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  3. Биття та модуляція коливань
  4. Вдосконалення нормативно-правової бази міста на етапі переходу до інформаційного суспільства
  5. Вибір засобів забезпечення безпеки даних і інформаційного захисту
  6. Вид інформаційного_ресурсу: //доменне_ім'я_хост_комп'ютера/їм 'я_ каталоги / їм 'я_ підкаталоги /їм 'я_ файла.
  7. Види інформаційного забезпечення
  8. Визначення модуля та напряму векторів і .
  9. Вимоги та оцінка ергономічності робочих місць, виробничого середовища, обладнання та інформаційного забезпечення діяльності.
  10. Витоки формування інформаційного менеджменту
  11. Відповіді на тести модуля ІІ.
  12. Глосарій модуля 2




Переглядів: 607

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача № 27 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.