Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Контрольний тест до інформаційного модуля 6

1. Результатом перетину граної поверхні площиною є:

а) відрізок;

б) багатокутник;

в) коло;

г) крива лінія.

2. Результатом перетину кривої поверхні площиною є:

а) пряма;

б) багатокутник;

в) розімкнена крива лінія;

г) замкнена крива лінія.

3. Яка лінія не може бути утворена в результаті перетину поверхні конуса площиною:

а) трикутник;

б) коло;

в) парабола;

г) еліпс;

д) гіпербола.

4. Якою лінією є лінія перетину поверхні сфери площиною:

а) еліпс;

б) коло;

в) парабола;

г) овал.

5. Оберіть правильний варіант введення додаткової площини для знаходження лінії перетину:

 

а) б) в) г)

 

6. Для якого варіанту перетину поверхні з площиною необхідно вводити додаткову площину проекцій?

 

а) б) в) г)

 

7. Яка проекція лінії перетину циліндра з площиною загального положення відсутня ?

а) горизонтальна; б) фронтальна; в) додаткова.

 

8. Чому дорівнюють відстані від Х12 до проекцій точок 1 - 6 лінії перетину на Π2 (див. рис. до питання 7)?

а) відстані від Х 1,4 до проекцій 11 - 61;

б) відстані від Х 1,4 до проекцій 14 – 64;

в) відстані від Х 1,2 до проекцій 11 - 61.

9. На якому рисунку задана пряма ℓ, яка перетинає поверхню?

 

а) б) в)

10. На якому рисунку задана пряма ℓ, дотична до поверхні?

а) б) в)

11. На якому рисунку задана пряма ℓ, яка належить поверхні?

а) б) в)

12. Як обирається положення допоміжних січних площин при розв’язуванні задачі на перетин поверхонь?

а) площини мають бути горизонтальними;

б) площини мають бути проекціювальними;

в) площини мають утворювати при перетині з поверхнями прості геометричні фігури.

13. Яке положення мають займати січні площини для побудови лінії перетину?

 

а) горизонтальне;

б) фронтальне;

в) профільне;

г) загальне.

 

14. Які з вказаних поверхонь для побудови лінії перетину потребують введення допоміжної площини?

 

а) б) в)

 

15. Які точки лінії перетину можна побудувати без введення поверхні- посередника?

а) точки 1 і 2; б) точки 3 і 4; в) точки 1 і 3; г) таких точок немає.

 

 

 

16. Яким методом отримана лінія перетину (рис. питання №15)?

а) методом допоміжних січних площин;

б) методом допоміжних концентричних сфер;

в) методом допоміжних ексцентричних сфер;

г) методом перетворення креслення.

17. Які точки є границею видимості лінії перетину на горизонтальній плошині проекцій (рис. питання №4)?

а) точки 1 і 2;

б) точки 3 і 4;

в) точки 5 і 6;

г) таких точок немає.

18. Яка з поверхонь має просторовий отвір (отвори)?

а) циліндр;

б) конус;

в) обидві поверхні;

 

 

 

 


Читайте також:

  1. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  2. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  3. Биття та модуляція коливань
  4. Вдосконалення нормативно-правової бази міста на етапі переходу до інформаційного суспільства
  5. Вибір засобів забезпечення безпеки даних і інформаційного захисту
  6. Вид інформаційного_ресурсу: //доменне_ім'я_хост_комп'ютера/їм 'я_ каталоги / їм 'я_ підкаталоги /їм 'я_ файла.
  7. Види інформаційного забезпечення
  8. Визначення модуля та напряму векторів і .
  9. Вимоги та оцінка ергономічності робочих місць, виробничого середовища, обладнання та інформаційного забезпечення діяльності.
  10. Витоки формування інформаційного менеджменту
  11. Відповіді на тести модуля ІІ.
  12. Глосарій модуля 2




Переглядів: 666

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задачі для самостійного розв’язування | ІНФОРМАЦІЙНИЙ МОДУЛЬ 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.