Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СТУДЕНТІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ

Уся організація процесу навчання повинна стимулювати студентів наполегливо і систематично вчитися.

Відповідно до вимог регламенту навчального процесу в Академії добре засвоєння знань студентами та об’єктивна оцінка знань викладачем вимагають:

– постійного контролю відвідування навчальних занять кожним студентом;

– проведення системного поточного контролю знань;

– належної організації іспиту по курсу.

Допуск до іспиту оформляється в екзаменаційній відомості викладачем який проводить семінарські заняття. Його отримують студенти, які не мали пропусків і незадовільних оцінок або перездали свою заборгованість.

Оцінювання знань студентів проводиться в письмовій формі на основі екзаменаційних білетів, складених на основі програми курсу, затверджених кафедрою.

Зміст питань розрахований на виконання роботи студентами протягом двох астрономічних годин (120 хвилин). В процесі виконання письмової роботи не дозволяється користуватися конспектами, довідниками, словниками тощо.

Рівень знань оцінюється за п’ятибальною системою: на “відмінно”, “добре”, “задовільно”, “незадовільно”.

Критерії знань оцінки такі:

1. “Відмінно” – коли студент дає обґрунтовані, глибокі, теоретично і практично правильні відповіді на поставлені питання, демонструє знання з побудови та функціонування інформаційних систем і комп’ютерних технологій у податковій системі України, змісту їх компонентів і можливості їх використання, вміння здійснювати постановку задачі та робити вибір комп’ютерної підтримки для неструктурованих задач, застосувати сучасні технологічні засоби при створенні інформаційної бази та виконанні конкретних функцій управлінської діяльності, наводить узагальнення і висновки та акуратно оформляє екзаменаційну роботу.

2. “Добре” – коли студент володіє знаннями матеріалу на рівні пункту 1, але ним допущені незначні помилки, проте з допомогою викладача він швидко орієнтується і знаходить правильні відповіді.

3. “Задовільно” – коли студент неправильно відповідає на одне питання або дає на всі питання мало обґрунтовані неповні відповіді і тільки з допомогою викладача може виправити допущені помилки.

4. “Незадовільно” – коли студент дає неправильні відповіді на 2-3 запитання, допускається грубих помилок і не може їх виправити.

Перевіряючи відповіді викладач оцінює рівень знань з кожного питання.

Остаточна оцінка рівня знань, за результатами іспиту вписується в екзаменаційну відомість та залікову книжку студента.

 


Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  3. Визначення етики бізнесу як наукової дисципліни
  4. Визначення індивідуальних властивостей уваги та уяви студентів
  5. Вимоги щодо активності роботи студентів
  6. Вступ до дисципліни «Права людини в міжнародному праві». Історичний розвиток концепції прав людини до наших днів
  7. ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
  8. ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
  9. ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
  10. Для студентів всіх спеціальностей
  11. Для студентів з поглибленим вивченням біології
  12. Для студентів з поглибленим вивченням біології




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | СПИСОК ЛІТЕРАТУРА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.