МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІнформаціяІнформація — це відомості, передачі, що є об'єктом, розподіли, перетворення, зберігання або безпосереднього використання. Це можуть бути відомості про результати вимірювання, спостереження, розрахунків і т.д. Таким чином, під інформацією слід розуміти не самі предмети і процеси, а їх істотні і представницькі характеристики, їх відображення у вигляді чисел, формул, описів, креслень, символів і інших абстрактних характеристик. Легко переконатися в тому, що введення кількісної міри інформації є вельми важким завданням. Дійсно, інформація може бути надзвичайно різноманітною: ми можемо одержати сповіщення про приїзд знайомих або родичів, про отримання премії або хвороби друга; можемо почути по радіо або прочитати в газетах про ті або інші події; дізнатися про нове відкриття або винахід і т.п. Різна інформація викликатиме у нас різні емоції і представляти різну цінність. Іноді коротке, таке, що містить лише декілька слів, сповіщення може мати для нас невимірний більше значення, ніж текст, що складається з багатьох слів і сторінок. З двох книг рівного об'єму ми можемо витягнути абсолютно різну інформацію. Два радіосигнали, що мають однакову потужність і тривалість, можуть переносити різну за змістом і об'єму інформацію. Очевидно, що кількісна міра інформації не повинна суперечити нашим інтуїтивним уявленням, повинна охоплювати те загальне, що властиво всьому різноманіттю різної інформації, і, головне, цей захід повинен бути корисним для теорії і практики побудови різних систем передачі і перетворення інформації. Стисло характеризуючи зміст теорії інформації, можна сказати, що в ній розглядаються: · загальна кількісна міра інформації, не залежна від природи об'єктів; · загальні закони передачі, обробки і зберігання інформації. Вони мають характер законів збереження і встановлюють ряд найважливіших граничних повідомлень, таких як максимальна швидкість передачі інформації, найбільша можлива ефективність кодування сигналів і др.; · загальні залежності, що визначають ті або інші чинники, що впливають на перетворення, швидкість передачі, втрату і можливість зберігання інформації. Не дивлячись на те що інформацію можна віднести до області абстрактних категорій, з'являється вона в матеріально-енергетичній формі у вигляді сигналів (рис. 1.1). З передачею і обробкою інформації пов'язані дії будь-якого автоматичного пристрою, поведінка живої істоти, творча діяльність людини, економічні і соціальні перетворення в суспільстві і саме життя. Рис. 1.1. Перетворення інформації при передачі Читайте також:
|
||||||||
|