МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лінії продуктів фабрики на головної сторінкиЛінія продуктів студентської фабрики – це зборочний конвеєр з готових ресурсів (артефактів, reuses, assets, бібліотечних програм) для створення програмних продуктів спеціального призначення на задовольняння потреб студентів і інших [ 22] Кожна лінія на сайті має включати наступні властивості і засоби: – умови і обмеження на застосування різних ресурсів на лінії; – артефакти, зразки, готові компоненти, підпрограми, КПВ тощо; – МП, засоби та інструменти підтримки виробництва проміжних продуктів на різних процесах ЖЦ лінії; – службу контролю планів робіт та виявлення різного роду ризиків (програмних, людних тощо); – механізми вимірювання та оцінки результатів та показників якості створюваного продукту; – засоби сертифікації ПП. В студентському проекті фабрики запропоновані три загальні лінії виробництва програм наступного змісту. Перша лінія – це загальна схема процесів ЖЦ для побудови деякого виду програмного артефакту шляхом: – вивчення завдань предметної області, виявлення серед них загальних властивостей і функцій та методів породження з них програмних артефактів і елементів; – специфікація цих елементів МП і паспортних даних їх інтерфейсів; – зберігання артефакту або програми з їх специфікатором у репозиторію; – перевірки правильності (верифікація, інспекція, тестування, інсталяція). Реалізація процесів такої лінії закінчується визначенням сформованих артефактів у класі задач ПрО, специфікацією паспортних даних та розміщенням їх описів у репозиторії для подальшого застосування. Такого типу лінії розробляються на студентській фабриці у вигляді ЖЦ створення програм у середовищі Visual Studio .Net. Друга лінія – це механізми підбору готових програм із репозиторію за їхніми функціями і відповідними критеріями з метою оцінки можливості їх застосування при розробки нового програмного артефакту або ПС. Третя лінія– це збіркова лінія, що забезпечує конструювання нових програмних продуктів методом збірки з застосуванням знов розроблених і підібраних програм і артефактів у репозитарії. Ця лінія може давати прибуток за рахунок заощадження трудовитрат від застосування готових артефактів, КПВ та програм, що накопичуються у репозитарію. Студентські артефакти є науковими, їх продуктом можуть бути деякі методи або наукові алгоритми й КПВ у МП з математики, фізики, біології тощо. Читайте також:
|
||||||||
|