МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лінії продуктів фабрики на головної сторінкиЛінія продуктів студентської фабрики – це зборочний конвеєр з готових ресурсів (артефактів, reuses, assets, бібліотечних програм) для створення програмних продуктів спеціального призначення на задовольняння потреб студентів і інших [ 22] Кожна лінія на сайті має включати наступні властивості і засоби: – умови і обмеження на застосування різних ресурсів на лінії; – артефакти, зразки, готові компоненти, підпрограми, КПВ тощо; – МП, засоби та інструменти підтримки виробництва проміжних продуктів на різних процесах ЖЦ лінії; – службу контролю планів робіт та виявлення різного роду ризиків (програмних, людних тощо); – механізми вимірювання та оцінки результатів та показників якості створюваного продукту; – засоби сертифікації ПП. В студентському проекті фабрики запропоновані три загальні лінії виробництва програм наступного змісту. Перша лінія – це загальна схема процесів ЖЦ для побудови деякого виду програмного артефакту шляхом: – вивчення завдань предметної області, виявлення серед них загальних властивостей і функцій та методів породження з них програмних артефактів і елементів; – специфікація цих елементів МП і паспортних даних їх інтерфейсів; – зберігання артефакту або програми з їх специфікатором у репозиторію; – перевірки правильності (верифікація, інспекція, тестування, інсталяція). Реалізація процесів такої лінії закінчується визначенням сформованих артефактів у класі задач ПрО, специфікацією паспортних даних та розміщенням їх описів у репозиторії для подальшого застосування. Такого типу лінії розробляються на студентській фабриці у вигляді ЖЦ створення програм у середовищі Visual Studio .Net. Друга лінія – це механізми підбору готових програм із репозиторію за їхніми функціями і відповідними критеріями з метою оцінки можливості їх застосування при розробки нового програмного артефакту або ПС. Третя лінія– це збіркова лінія, що забезпечує конструювання нових програмних продуктів методом збірки з застосуванням знов розроблених і підібраних програм і артефактів у репозитарії. Ця лінія може давати прибуток за рахунок заощадження трудовитрат від застосування готових артефактів, КПВ та програм, що накопичуються у репозитарію. Студентські артефакти є науковими, їх продуктом можуть бути деякі методи або наукові алгоритми й КПВ у МП з математики, фізики, біології тощо. Читайте також:
|
||||||||
|