Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ДОДАТОК 3.

Онтологічний підхід з подання тестування КПВ та ПС

 

Розроблення онтології тестування проводилося за наступною схемою:

1) виділення концептів – базових понять тестування;

2) визначення «висоти дерева онтологій» – кількість рівнів абстракції;

3) розподіл концептів за рівнями;

4) побудова зв'язків між концептами – визначення відношень і взаємодій базових понять;

5) уточнення онтології для використання програмними засобами генеруючого програмування.

Першим кроком в побудові онтології процесу тестування є виявлення основних понять ПрО.

Поняття ПрО тестування будемо розділяти на дві групи: прості і складні.

Визначення 1. Просте поняття – поняття у ПрО, яке може буде описано у вигляді самостійного абстрактного (або конкретного) класу.

Виділено 6 типів простих понять тестування:

Тестер (Tester),

Контекст (Context),

Дія (Activity),

Метод (Method),

Артефакт (Artefact) і

Середовище (Environment).

Просте поняття може також характеризуватися декількома атрибутами. Не існує загальних правил при моделюванні ПрО щодо понять і атрибутів, оскільки останні також є поняттями ПрО.

При побудові онтології тестування у якості атрибутів вибирані такі під-поняття, які характеризують базове (батьківське) поняття і можуть приймати конкретні значення.

Визначення 3.2. Складне поняття – поняття, що є композицією простих понять.

В онтології тестування такими складними поняттями є:

обов’язки тестера (capability) і задача (task).


Читайте також:

  1. ДОДАТОК
  2. Додаток
  3. ДОДАТОК
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. Додаток
  8. Додаток
  9. Додаток
  10. Додаток
  11. ДОДАТОК
  12. Додаток 1




Переглядів: 405

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Побудова клієнтського застосування | Прості поняття онтології

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.