Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Школа для дітей із тяжкими порушеннями мовлення

У тих випадках, коли порушення мовлення набуває вираз-характеру і не може коригуватись в умовах шкільного ло-, а дитина через наявне порушення не може вчитися на-і із ровесниками у масовій школі, навчання здійснюється у '.іальних загальноосвітніх школах (школах-інтернатах) для із тяжкими порушеннями мовлення. Відповідно норматив-Документів до цих шкіл приймаються діти із нормальним та первинно збереженим інтелекіом.



ЛсіАЕОлсео-яейгаадчш. характеристика дітей з порушеннями псшххрізичнст

Спеціальні загальноосвітні школи (школи-інтернати) дія дітей із тяжкими порушеннями мовлення, як правило мають два відділення:

0 до 1 відділення приймаються діти, які мають загальний недорозвиток мовлення, зумовлений алалією, афазією, дизартрією, ринолалією. При зарахуванні до першого відділення враховується рівень мовленнєвого розвитк\ ,

0 до II відділення приймаються діти із тяжким ступенем заїкання і нормальним мовленнєвим розвитком.

В обох відділеннях наповнюваність класів 10-12 дітей У кожному класі окрім вчителя загальноосвітніх предметів перед­бачається посада вчите ля-логопеда. Навчання здійснюється за спеціальними корекційно спрямованими програмами, базується на принципах логодидактики із використанням специфічних ме­тодів і прийомів корекційно-виховного впливу.

Завданнями корекційної роботи є:

■ подолання порушень усного та писемного мовлення на основі
індивідуального та диференційованого підходу;

■ нормалізація психічного розвитку та комунікативної поведін­
ки учнів;

■ забезпечення шкільної успішності в межах стандарту спеці
альної освіти з урахуванням можливостей кожної дитини;

■ підготовка учнів до самостійного життя, соціально-побутової
і трудової інтеграції в суспільство.

Подолання порушень мовлення забезпечується з одного боку раціональним поєднанням фронтальних, підгрупових та індивідуальних логопедичних занять, а з другого — логопедиза-цією усього навчально-виховного процесу. Корекція та розвиток мовлення учнів здійснюються, як у навчальному процесі, так і у позакласній діяльності усіма вчителями й вихователями у по­єднанні з лікувально-оздоровчою і психологічною роботою.

Отже, успішність навчальної та корекційно-виховної робо­ти у спеціальній загальноосвітній школі (школі-інтернаті) для дітей із тяжкими порушеннями мовлення забезпечується узго­дженими діями логопедів, вчителів, вихователів, психологічного та медичного персоналу, співпрацею з родинами учнів.


Читайте також:

  1. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  2. Австрійська школа маржиналізму.
  3. Австрійська школа.
  4. Аліментні обов’язки батьків і дітей
  5. Американська школа.
  6. АНаліЗ СТанУ ЗДОРОВ'Я ДІТеЙ І ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ
  7. Асиміляція приголосних у потоці мовлення
  8. Аспекти роботи над зв'язним мовленням
  9. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  10. Багдадська школа книжкової мініатюри ( ХІІ – ХІІІ ст..).
  11. Баденська школа
  12. Батьки мають право звернутися за захистом прав та інтересів дітей і тоді, коли відповідно до закону вони самі мають право звернутися за таким захистом.




Переглядів: 1793

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Деякі особливості розвитку дітей з мовленнєвими порушеннями | Логопедична допомога в системі охорони здоров'я

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.