ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ, НАВЧАННЯ
ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ
ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
План
1. Сутність, етіологія та класифікація затримки психічного роз витку.
2. Психолого-педагогічна характеристика дітей із ЗПР.
3. Навчання і виховання дітей із ЗПР у школах та класах інтен сивної педагогічної корекції.
4. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу д0 дітей із ЗПР в умовах інтегрованого навчання.
Читайте також: - I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
- V Засоби навчання
- VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
- VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
- А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
- Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
- Аграрне виробництво і його особливості
- Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
- Адаптації та навчання
- Активний метод навчання
- Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
- Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|