Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні етапи розвитку ОП.

Етапи розвитку ОП тісно пов’язані з розвитком цивілізації. Умови праці розглядались в працях Аристотеля (387-322 рр до н.е.) Гіппократа (400-377 рр до н.е.). За 379 років до н.е. Гіппократ звернув увагу на шкідливий вплив пилу на організм рудокопів, який утворюється при видобуванні руди.

Лікарі епохи Відродження докладно описали важкі умови праці в гірничорудних і металургійних підприємствах.

У 1700 р. вийшла книга Бернардино Рамацині „Роздуми про хвороби ремісників”, де детально розглянуто питання гігієни праці і патологічні зміни, що виникають в осіб різних професій.

М.В. Ломоносов (1711-1765 рр.) написав” науково обґрунтував цілу низку питань щодо ролі центральної нервової системи та органів основоположні праці про безпеку в гірництві.

Значний вклад у розвиток гігієни праці вніс І.М. Сєченов (1829-1905 рр.), котрий у своїй праці „Нарис робочих рухів людини чуття людини в процесі праці. Зелінський (1915р.) розробив конструкцію першого протигаза, винайшов сорбенти на основі активованого вугілля.

В Україні питаннями подальшого вдосконалення охорони праці в сучасних умовах займаються Національний науково-дослідницький інститут (НДІ) охорони праці. Державний НДІ техніки безпеки хімічних виробництв. Інститут медицини праці. Український НДІ пожежної безпеки, галузеві НДІ, проектно-конструкторські установи, навчальні заклади.

 


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. II. Основні засоби
  3. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  4. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. III.Цілі розвитку особистості
  8. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  9. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  10. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  11. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  12. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання




Переглядів: 369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цілі та задачі предмета ОП. | Стан ОП в Україні та інших країнах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.