Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сутність і складові управлінської діяльності

Коли люди починають працювати разом, вони об’єднуються в певні організації. Ваша школа, кондитерська фабрика, перукарня, автомобільний завод, науково-дослідний інститут — все це конкретні організації. Те, що їх об’єднує, утворює суть організації. А саме: наявність групи людей, які разом працюють для досягнення спільної мети. В процесі спільної праці між ними виникають зв’язки двох типів. По-перше, горизонтальні, що породжені поділом праці. Наприклад, робітники, які монтують телевізор, вступають у горизонтальні відносини взаємодії з тими, хто створював електронні схеми, телескоп тощо. Ці зв’язки зумовлені послідовністю технологічного процесу. По-друге, вертикальні зв’язки виникають через те, що хтось має координувати, узгоджувати діяльність багатьох робітників, які виконують різноманітні виробничі функції.

У цеху, де складають телевізор, керівник розподіляє завдання між робітниками, налагоджує взаємодію між ними, організовує постачання комплектуючих деталей, контролює збут продукції, тобто управляє людьми, які виконують конкретну роботу. За жартівливим висловом американців, управління — це вміння “робити будь що руками інших”.

Якщо звернутися до наукового визначення, то управління, або менеджмент(від англійського manage — управляти), — це діяльність з координації роботи інших людей.

Сутність управління полягає у здійсненні таких функцій: планування, організації, мотиваціїта контролю. Ці функції водночас є складовими процесу управління. Схематично управління можна зобразити так:

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  5. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  8. Автоматизація метрологічної діяльності
  9. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  10. Ад’юнкт (аспірант) як суб’єкт наукової діяльності
  11. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  12. Аксіоми безпеки життєдіяльності.




Переглядів: 2702

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 3.4 | Схема 33

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.