Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модель поведінки покупця

Пояснення до схеми:

Основні спонукальні фактори маркетингу: товар, ціна, способи реалізації товару, стимулювання збуту.

Всі споживачі по-різному реагують на перелічені фактори. Залежно від своїх звичок і бажань вони можуть прийняти рішення купити або не купити товар.

На основі прийнятого рішення покупець обирає конкретний товар, марку, час, місце покупки.

Прийняття рішення покупцем— це досить складний процес. Розуміти його — обов’язок маркетолога. Адже, знаючи елементи, можна розробити прийоми впливу на кожному із етапів.

 

Схема 45


Читайте також:

  1. G2G-модель електронного уряду
  2. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  3. Абстрактна модель
  4. Абстрактна модель
  5. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  6. Американська модель соціальної відповідальності
  7. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  8. Англійський економіст У. Бріджез пропонує модель організаційних змін за такими напрямками.
  9. Англо-американська модель
  10. Англо-американська модель
  11. Аудит розрахунків із покупцями та замовниками
  12. Аудит розрахунків із покупцями та замовниками




Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Процес прийняття рішення про покупку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.032 сек.