МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Початку зміни завжди має місце стадія «впрацьовування» або нарос1Таючої працездатності (1), коли відбувається відновлення робочих навичок. Тривалість цього періоду 0,5…1,5 години в залежності від ха1 Рактеру праці і тривалості попередньої перерви в роботі. Швидкість і Точність дій у цей період невеликі. Потім настає стадія високої стій1 Кої працездатності (2) тривалістю до 3 годин в залежності від харак1 Теру роботи, ступеню підготовки та стану працівника. Після цього Наступає стадія зменшення працездатності або стація розвитку втоми (3), рухи уповільнюються і увага розсіюється, сприйняття приту1 Пляється. В цей час, звичайно, роблять обідню перерву. Після обідньої перерви впрацьовування настає швидко – за 10…15 Хвилин, бо робочі навики не втрачені. Працездатність у другій поло1 вині дня дещо нижча, ніж до обіду, і становить 80…90% дообіднього рівня. Через 2,5…3 години після обідньої перерви працездатність Зменшується і в кінці робочого дня приблизно сягає рівня, який був На початку робочого дня. II I III 9 8 6 5 11 1 2 3 Рис. 2.5. Організація робочого місця токаря: I – зона обслуговування, II – робоча зона, III – зона розміщення заготовок та деталей; Верстат, 2 – екран, Лоток, 4 – столик, 5 – тара, 6 – грати, Тумбочка, 8 – стілець, 9 – пульт зв’язку, 10 – урна для сміття, 11 – планшет для креслень Для зменшення стомлення встановлюють регламентовані перерви В роботі у періоди, що передують зменшенню працездатності. Так, при тяжкій фізичній праці рекомендують часті (через 2…2,5 години) короткі перерви (по 5…10 хвилин), а при розумовій праці ефективні Довгі перерви на відпочинок і переключення на фізичну роботу. Загальна тривалість відпочинку встановлюється у відсотках до трива1 лості робочої заміни: при фізичній роботі вона має становити 4…20%, при роботі із нервовою напругою – 14…25%, а при розумовій праці – до 10…12%. Зараз, при дефіциті м’язових зусиль (рухова недостатність) з одно1 Часним збільшенням нервової напруги така форма відпочинку, як спо1 Кій, не може задовольнити потреби організму. Тому під час перерв у Роботі рекомендується активний відпочинок, наприклад, спеціально Розроблені комплекси виробничої гімнастики. Рис. 2.6. Зміна працездатності (продуктивності праці) на протязі робочого дня: 1 – стадія «впрацьовування» (наростаючої працездатності); 2 – стадія високої стабільної працездатності; Стадія зменшення працездатності (розвитку втоми) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Робоча зміна, год. Рівень працездатності Обідня перерва 1 2 3 1 2 3 МіКРОКЛіМАТ ВИРОБНИЧИХ ПРИМіЩЕНЬ Загальні положення Мікроклімат виробничих приміщень — це умови внутрішнього сере1 Довища цих приміщень, що впливають на тепловий обмін працюючих Читайте також:
|
||||||||
|