Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика визначення та профілактика суїцидальної поведінки у військовому підрозділі

 

Виявлені характеристики, властиві суїцидентам, дозволяють скласти карту суїцидального ризику, яка призначена для визначення ризику скоєння суїциду і ступеня такого ризику у осіб, що опинилися в кризових життєвих ситуаціях. Ця карта сприяє також виявленню ризику здійснення повторної суїцидальної спроби. Застосування карти правомірно при дослідженні військовослужбовців з гострими афективними реакціями на фоні акцентуацій характеру, а також при встановлені ризику суїциду воїнів без вираженої характерологічної патології в умовах життєвої кризи.

Вона першою чергою необхідна для часткової профілактичної роботи з військовослужбовцями, які мають прояви суїцидальної поведінки. Ця карта заповнюється та ведеться на кожного військовослужбовця, який входить до групи суїцидального ризику за результатами соціально-психологічного, психологічного і медичного дослідження військовослужбовців строкової служби.

Карта суїцидального ризику ведеться та зберігається у відділенні виховної роботи частини. Відповідає за її ведення заступник командира частини з виховної роботи. Соціально-психологічні і психічні показники заповнюються фахівцями виховної роботи, а медичні показники – медичними працівниками частини. Соціальні показники заповнюються з часу віднесення військовослужбовця до групи суїцидального ризику.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  6. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  7. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  8. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  9. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  10. АНАЛІЗ І ПРОФІЛАКТИКА ПРОФЗАХВОРЮВАНЬ ТА ВИРОБНИЧОГО ТРАВМАТИЗМУ
  11. Аналіз і профілактика травматизму, профзахворюваності на виробництві.
  12. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту




Переглядів: 628

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мотивація суїцидальної поведінки військовослужбовців | Карта суїцидального ризику

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.