Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Карта суїцидального ризику

Фактори суїцидального ризику:

І. Дані анамнезу:

1) вік першої суїцидальної спроби – до 20 років;

2) раніше мала місце суїцидальна спроба;

3) суїцидальні спроби у родичів;

4) розлучення або смерть одного з батьків (до 18 років);

5) відсутність теплих відносин у родині в дитинстві чи юності;

6) повна чи часткова бездоглядність у дитинстві;

7) початок статевого життя – 20 років і раніше;

8) провідне місце у системі цінностей належить стосункам кохання;

9) професійна сфера діяльності не відіграє важливої ролі в системі цінностей;

10) у анамнезі мало місце розлучення.

II. Актуальна конфліктна ситуація:

11) ситуація невизначеності, очікування;

12) конфлікт у стосунках кохання або у подружніх взаєминах;

13) довготривалий конфлікт;

14) подібний конфлікт уже мав місце раніше;

15) конфлікт, обтяжений неприємностями у інших сферах життя;

16) суб’єктивне почуття неподоланності конфліктної ситуації;

17) почуття образи, жалості до собі;

18) почуття втоми, безсилля;

19) суїцидальні висловлювання, загрози суїциду.

III. Характеристика особистості.

20) емоційна лабільність;

21) імпульсивність;

22) емоційна залежність, необхідність надзвичайно близьких емоційних контактів;

23) довірливість;

24) емоційна в’язкість, ригідність афекту;

25) хворобливе самолюбство;

26) самостійність, відсутність залежності у прийнятті рішення;

27) напруженість потреб (сильно виражено бажання досягти своєї мети, висока інтенсивність даних потреб);

28) наполегливість;

29) рішучість;

30) безкомпромісність;

31) низька здатність до утворення компенсаторних механізмів, витіснення фруструючих факторів.

“Вага” фактору суїцидального ризику в залежності від його наявності, вираженості і значимості представлено у таблиці 1

Таблиця 1

“Вага” фактору суїцидального ризику

 

Характеристики наявності фактору Номери факторів
8; 9; 11-31 5-7 1-4; 10
відсутній – 0,5 – 0,5 – 0,5
слабо виражений + 0,5 + 1,0 + 1,5
присутній + 1,0 + 2,0 + 3,0
наявність не виявлена

 

Обчислюємо алгебраїчну суму “ваги” усіх факторів. Якщо отримана величина менше 8,86 – ризик суїциду незначний. Якщо ця величина коливається у межах від 8,86 до 15,48 – є ризик здійснення суїцидальної спроби. У випадку, коли сума балів більша 15,48, ризик суїциду значний, а у випадку наявності у анамнезі спроби самогубства, значний ризик її повтору.

Всі ці фактори мають індивідуально-особистісний зміст, які суттєво можна зменшити, навіть звести нанівець знаючи групові фактори суїцидального ризику та їх профілактикою.

До групових факторівсуїцидальної поведінки, які можуть підвисити ймовірність прояву суїцидального ризику у військовому середовищі, належать:

а) соціально-психологічні фактори:

відсутність згуртованості у підрозділі;

нездоровий морально-психологічний клімат у підрозділі;

негативна морально-психологічна атмосфера у підрозділі;

негативні традиції колективу;

міжособистісні конфлікти у підрозділі, у тому числі наявність порушення статутних правил взаємовідносин між військовослужбовцями;

панування духу кругової поруки і неправдивого колективу у підрозділі;

б) службові фактори:

екстремальний характер військово-професійної діяльності;

виконання найрізноманітніших видів військово-професійної діяльності;

обмеженість особистісної свободи воїна та можливості творчого прояву власного “Я”;

наявність чи відсутність службового досвіду;

низька ефективність бойової, навчально-бойової, службової та інших видів діяльності підрозділу;

в) хронологічні біологічні фактори:

час року;

день тижня;

час доби.


Читайте також:

  1. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  2. Алгоритми шифрування в електронних картах
  3. Аналiз ризику методами iмiтацiйного моделювання
  4. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  5. Аналіз кредитного ризику банку
  6. Аналіз невизначеності і ризику
  7. Аналіз ризику в життєдіяльності людини.
  8. Аналіз ризику можливих збитків
  9. Аналіз ризику через моделювання.
  10. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  11. Взаємодія важелів. Оцінка сукупного ризику, зв'язаного з підприємством.
  12. Взаємозв’язок між компонентами аудиторського ризику




Переглядів: 738

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика визначення та профілактика суїцидальної поведінки у військовому підрозділі | Методика візуального визначення суїцидальних проявів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.