Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Глава 11. Готельний маркетинг

Сутність сучасного маркетингу

і його соціально-економічне значення

Готельна послуга, її специфіка і складові елементи

Маркетинг готельних послуг

Управління маркетинговою діяльністю готелю

як системою

Служби маркетингу і продажів готелю

Організація і проведення маркетингових досліджень

Сегментація ринку готельних послуг

Формування пакета готельних послуг

Нові готельні послуги, особливості

їхнього впровадження на ринок

Позиціювання готельних послуг

Реклама і пропаганда в готельному бізнесі

Планування рекламної кампанії

Паблікрілейшнз(PR) у готелі

Франчайзинг у системі готельного бізнесу

Питання та завдання для самоперевірки

Глава 12. Управління і проектування якості надання готельних послуг

Проблема якості

Поняття якості послуг

Якість як економічна категорія

Менеджмент якості готельних послуг

Теорія і практика управління якістю готельних послуг

Основні аспекти проектування і контролю якості послуг

Питання та завдання для самоперевірки

Глава 13. Управління товарно-матеріальними ресурсами готелю

Товарно-матеріальні ресурси готелю

Розрахунок потреби в різних видах матеріальних ресурсів

Розрахунок запасів матеріальних ресурсів і методика їхнього нормування

Методика нормування запасів матеріальних ресурсів

Метод техніко-економічних розрахунків

Економіко-математичний метод

Шляхи економії і раціонального використання матеріальних ресурсів у готельному господарстві

Шляхи підвищення ефективності управління товарно-матеріальними ресурсами готелів

Питання та завдання для самоперевірки

Терміни і визначення, що використовються в готельній сфері


Читайте також:

  1. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  3. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  4. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  5. Аналіз маркетинг-логістики
  6. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА
  7. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  8. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  9. АРХІВНИЙ МАРКЕТИНГ
  10. Взаємодія структур маркетингу з іншими
  11. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ ТА ВИДІВ МАРКЕТИНГУ
  12. Види маркетингових комунікацій та їх класифікація




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава 6. Інженерно-технічна служба готелю | Список використаної та рекомендованої літератури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.