МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Переконуюча комунікаціяДискусії Дискусія— форма колективного обговорення, мета якої — виявити істину через зіставлення різних поглядів, правильне розв'язання проблеми. Під час такого обговорення виявляються різні позиції, а емоційно-інтелектуальний поштовх пробуджує бажання активно мислити . Організація дискусії має три основні етапи: підготовчий, основний, заключний. Підготовчий етап передбачає такі завдання: — сформулювати тему дискусії; — визначити основні питання, які обговорюватимуться; — підготувати основну літературу з проблеми, яка виноситься на дискусію; — визначити місце та час проведення дискусії. На другому етапі — основному — обговорюються питання, які внесені до порядку денного. Якщо в процесі обговорення або ж осмислення деяких моментів дискусії виникає невелика пауза, то головуючому не рекомендується її переривати, даючи можливість учасникам дискусії трохи поміркувати, оскільки це може сприяти новому повороту дискусії. Третій етап — заключний — це підбиття підсумків. Як правило, це робить ведучий — головуючий, проте можна доручити цю справу одному із спеціалістів — учасників дискусії. За нормами етикету дискусія не повинна тривати більше, ніж З год, оскільки зловживання часом призводить до втоми учасників дискусії, до їхнього роздратування і неприйняття всього, що відбувається довкола. Дуже важливим у дискусії є дотримання часового регламенту: повідомлення — 15—20 хв, виступ — 3—5 хв. Наше життя містить різні форми прояву суперечок та дискусій. Особливе значення мають професійні дискусії, результатом яких може стати успішна угода і прибуток, але лише за умови правильного ведення дискусії, яка полягає в урахуванні багатьох факторів (психології ведення дискусії, логічній та мовній культурі дискусії та ін.). Основні правила ведення дискусії: 1. Відверто висловлювати думки. 2. Поважати точки зору всіх членів дискусії. 3. Слухати інших, не перебиваючи. 4. Не говорити занадто довго та занадто часто. 5. Водночас має говорити лише одна особа. 6. Дотримуватися позитивних ідей та стосунків. 7. Не критикувати себе та інших. 8. Незгоди й конфлікти відносно ідей не повинні бути направлені на конкретну особу. Переконуюча комунікація виражається в наказі, раді, проханні і розрахована на те, щоб стимулювати якась дія.
У процесі переконуючої комунікації люди намагаються вплинути на чи переконання дії інших людей. Він має на увазі участь людей, що значимий друг для друга: батьки впливають на дітей, діти впливають на батьків, друзі впливають один на одного, агітатор впливає на думки що агітуються, здобувач ученого звання намагається переконати членів Ученої ради в наукових достоїнствах своєї дисертації, начальник у розмові з підлеглим намагається впливати на його відношення до праці і т.д. Переконуючим може бути не тільки спілкування, але і комунікативний процес. Реклама на міських стендах, у газетах, на телебаченні також є різновидом переконуючої комунікації. Хоча газети вважаються сьогодні засобом інформативної комунікації, однак близько 65% їхнього обсягу займає явна і схована реклама. Коли люди добираються на чи роботу повертаються додому, усюди – у метро, автобусі, на спеціальних щитах і вивісках у магазинах – їх супроводжує реклама. До переконуючого впливу людин прибігає із самого раннього віку. Діти плачуть, посміхаються, пхикають, скаржаться, прагнучи вплинути на батьків, переконати їх у чомусь, привернути увагу і викликати відповідні дії. Переконуюче спілкування перетворюється в спосіб маніпуляції поводженням інших людей. Навіть лексика культурного діалогу підкоряється тієї ж мети. Коли ми посміхаємося, говоримо «будь ласка» чи «спасибі», те неявно припускаємо викликати розташування співрозмовника. Зовнішній вигляд також виконує функцію переконання: неохайний вид може відіпхнути, охайний вид викликає розташування. Тим же цілям служать знаки уваги, наприклад піднесений знаки уваги, наприклад піднесений букет чи квітів інший незначний подарунок. Для таких професій як юрист, комівояжер, чи політик бізнесмен, використання прийомів переконуючогоспілкування є обов'язковим.Читайте також:
|
||||||||
|