МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРИНЦИП СИСТЕМАТИЧНОСТІ І ПОСЛІДОВНОСТІ НАВЧАННЯПедагогічна наука вимагає, щоб кожне нове положення або нове завдання базувалось на знаннях і навичках, засвоєних раніше, щоб збільшення навантаження було поступовим. Процес засвоєння знань і навиків заключає в собі зв'язок нового матеріалу з пройденим, послідовне розширення і заглиблення знань, також цей принцип вимагає, щоб новий навчальний матеріал викликав в пам'яті учнів раніше вивчене, уточнював його і доповнював. Принцип систематичності вимагає чіткого правила - не переходити до нового навчального матеріалу, доки не засвоїш і не закріпиш попередній. Школяр повинен послідовно закріпити окремі розділи навчальної програми, так як кожний попередній розділ є складовою частиною останього. В практиці шкільної роботи окремі види занять проводять ізольовано один від другого і мають окремі програми: програма по декоративному малюванню, тематичному малюванню, малюванню з натури, бесіди про мистецтво. Зв'язок між ними не завжди зберігається. Між тим декоративне і тематичне малювання мало би мати зв'язок з малюванням з натури, а бесіди про мистецтво - з рештою видами занять. Один вид занять має доповнювати інший, всі вони допомагають учням отримати повну уяву про мистецтво. В той же час треба слідкувати, щоб теми вичитувались в певній системі і послідовності. Для цього весь навчальний процес треба розділити на окремі блоки уроків, де чітко розглянути об'єм знань і навиків, які учні повинні засвоїти. Така система наштовхує учнів працювати по плану, виховує в них вміння працювати розмірено і організовано. Так, наприклад, складемо систему послідовності викладу матеріалу теорії композиції: 1 клас. Елементарне поняття про композицію - раціональне розміщення зображення на площині. Ритм в композиції (повтор елементів візерунка та орнаменту). 2 клас. Симетрія в композиції. Закон рівноваги - симетричне розміщення предметів в заданому форматі, враховуючи тон та колір. 3 клас. Симетрія і асиметрія в композиції. Композиційний центр. Ескіз композиції і його розвиток при вирішенні задуму. 4 клас. Статика і динаміка. Головне і другорядне в композиції. Правила підпорядкування другорядного головному. 5 клас. Ідейний зміст композиції. Сюжет і тема. Розкриття цих понять. Перспектива в композиції. 6 клас. Форма і зміст - розкриття цих понять. Єдність форми і змісту. Композиційна єдність графічних, тонових і кольорових співвідношень. Розробляючи систему послідовності ускладнення учбового навантаження для кожного класу, треба пам'ятати про принцип доступності і посильності навчання.
Читайте також:
|
||||||||
|