Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРИНЦИП ДОСТУПНОСТІ І ПОСИЛЬНОСТІ НАВЧАННЯ

Принцип доступності і посильності навчання вимагає від педагога встановлення чіткої сітки складності і глибини навчального матеріалу для кожної вікової категорії.

Щоб складність матеріалу відповідала віковим особливостям дітей, необхідно добре знати які знання і навички можуть бути доступні дітям того чи іншого віку, що вони можуть засвоїти і виконати за відведений їм час.

Так, діти 1-3 класів можуть намалювати з натури 1-2 предмети (листок, гілочку, книжку, молоток, глечик), але їм не під силу зобразити групу предметів (натюрморт).

Що стосується тематичного малювання, учні молодших класів не можуть ще самостійно вирішувати проблеми композиції. їх робота - це розповідь, а за зв'язком предметів вони ще не слідкують.

В 3-4 класі діти уже спроможні компонувати, вони шукають зв'язок між предметами. Але їх образи ще дуже примітивні.

В 5-6 класах учні мають перед собою складніші завдання, шукають кращі варіанти і постійно збагачують свої образи.

Все це пояснюється закономірністю розвитку сприйняття та уяви, а ми в процесі навчання можемо не тільки розвивати і збагачувати уяву дітей, але й сприяти розвитку їх мислення, сприйняття і відображення.

Дотримуючись принципу доступності і посильності навчання, необхідно враховувати і індивідуальні особливості кожного учня. В класі не може бути абсолютно однакових дітей: одні засвоюють матеріал дуже швидко, інші - з великими труднощами, одним даються ті чи інші технічні прийоми, інші довгий час не можуть ними оволодіти. Вчитель має створити для учнів такі умови, при яких всі змогли б досягнути високих результатів.

Отже, викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі вимагає конкретної методики навчання, яка в свою чергу відповідала б основним принципам дидактики. В процесі навчання учень має засвоїти знання, навики і вміння в єдиній послідовній системі.

 

 

8. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з предметів художньо естетичного циклу


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  3. Адаптації та навчання
  4. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  5. Активний метод навчання
  6. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  7. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  8. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  9. Антикорупційні принципи
  10. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  11. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  12. Б/. Принципи виборчого права.




Переглядів: 1244

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРИНЦИП СИСТЕМАТИЧНОСТІ І ПОСЛІДОВНОСТІ НАВЧАННЯ | Пояснювальна записка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.