МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Бюджетний процес
Бюджетний процес складається з наступних етапів: 1) створення проекту бюджету; 2) розгляд бюджету; 3) затвердження бюджету; 4) виконання бюджету; 5) складання, розгляд і затвердження звіту про виконання бюджету. Бюджетний процес розпочинається з аналізу звітних даних про виконання Державного та місцевих бюджетів за попередні роки. Детально аналізуються надходження щодо окремих податків, визначаються збільшення чи зменшення доходів по кожному виду податків, їх вплив на виконання доходів бюджетів різних ланок бюджетної системи. Аналогічно аналізується виконання видаткової частини Державного та місцевих бюджетів. Бюджетний процес— це регламентований законодавством порядок складання, розгляду та затвердження бюджетів, їх виконання і затвердження звітів про виконання бюджетів. Для складання проекту місцевих бюджетів різних рівнів Кабінет Міністрів подає до місцевих органів влади і управління такі показники: — відсотки відрахувань від регульованих доходів; — розміри дотацій і субвенцій, які передбачається надати з Державного бюджету за цільовим призначенням; — перелік видатків, які передбачається передати з Державного бюджету на фінансування з місцевих бюджетів. Складанню проектів бюджету передує розробка основних програм макроекономічних показників економічного і соціального розвитку на плановий рік, зокрема, щодо обсягу ВВП, зведеного балансу фінансових ресурсів, балансу доходів і витрат населення, платіжного балансу, валютного плану. Верховна Рада України не пізніше 15 червня поточного року розробляє і надсилає Президентові України спеціальну постанову (бюджетну резолюцію) про основні напрями бюджетної політики на наступний рік. Кабінет Міністрів організовує складання проекту Державного бюджету відповідно до тих засад державного регулювання економічного і соціального розвитку на плановий рік, які визначені у бюджетній резолюції. Міністерство фінансів готує проект державного бюджету і подає його на розгляд Кабінету Міністрів. Кабінет Міністрів розглядає на своєму засіданні проект Державного бюджету, ухвалює остаточне рішення щодо проекту закону про Державний бюджет України і подає його Президентові України, який ознайомлюється з ним і, у разі згоди, передає до Верховної Ради України. До проекту закону додаються: основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку на плановий рік, зведений баланс фінансових ресурсів, основні напрями бюджетної та податкової політики, обсяги централізованих капітальних вкладень з розрахунками і обґрунтуваннями по окремих позиціях і загальні показники зведеного бюджету України. Аналогічні етапи проходить процес складання проектів бюджетів місцевих органів влади. Другою ланкою бюджетного процесу є розгляд Верховною Радою (ВР) проекту Закону про Державний бюджет. Проект Державного бюджету до внесення його на пленарне засідання ВР обговорюється в її постійних комісіях. Верховна Рада України затверджує: — граничний розмір дефіциту Державного бюджету та джерела його покриття; — суми доходів Державного бюджету; — суми видатків Державного бюджету; — суми дотацій, субвенцій та розміри відрахувань від регульованих доходів до бюджетів нижчих рівнів; — розмір оборотної касової готівки Державного бюджету. Третя ланка бюджетного процесу — затвердження ВР закону про Державний бюджет. У п'ятиденний термін цей Закон повинен підписати голова ВР. Пізніше, у десятиденний термін, його має підписати Президент і передати до ВР для опублікування. Четвертою ланкою бюджетного процесу є виконання бюджету. Касове виконання Державного бюджету може здійснюватися за двома системами: банківською і казначейською. В Україні застосовується казначейська форма обслуговування державного і місцевих бюджетів, яка передбачає здійснення Державним казначейством через єдиний казначейський рахунок: — операцій з коштами державного і місцевих бюджетів; — розрахунково-касового обслуговування розпорядників бюджетних коштів; — бухгалтерського обліку та складання звітності про виконання бюджету. П'ятою ланкою бюджетного процесу є складання і затвердження звіту про виконання Державного бюджету та місцевих бюджетів. Звіт про виконання Державного бюджету складає Міністерство фінансів. До звіту про виконання Державного бюджету та інших бюджетів в обов'язковому порядку додається пояснювальна записка щодо всіх відхилень від затвердженого бюджету як Щодо доходів, так і щодо видатків. Стосовно звіту приймається постанова про його затвердження, після чого вона публікується.
Читайте також:
|
||||||||
|