Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III Make up a plan of the text.

IV Translate the paragraphs in italics in a written form.

V Questions for discussion:

1. Why did people begin to make fibres themselves?

2. What man-made fibre has properties like silk?

3. What are most acetate fabrics made from?

4. Is nylon man-made fibre? Why?

5. What is the difference between man-made and synthetic fibres?

6. Where is nylon usually used?

7. What are the properties of nylon?

8. What do “blended fibres” mean?

9. What are their advantages?

TEXT C

 

I Mind the following words and word-combinations:

1. scratchy – шершавий, колючий

2. a curl - завиток

3. spongy – пористий, пружний

4. to crease – зминати

5. tearing – розривання

6. fuzzy – пухнастий, ворсистий

7. sheen – блиск

8. worsted wool – камвольна бавовна

 

II Listen to the text and be ready to answer the questions:

1. Why is wool pleasant to wear?

2. How do the production processes influence the quality of wool?

 

III Listen to the text again. Decide if the statements are true or false.

1. Wool is very allergetic.

2. Wool is very scratchy because it is made from animals.

3. Wool has high water absorption qualities.

4. Wool resists wear and tear.

5. Wool isn’t classified according to the origin.

UNIT 4

TEXT A

 

I Listen and remember the following words:

1. sturdy – міцний

2. luxury – розкіш

3. hemmimg – підрубка

4. to slip – прослизати

5. to pierce – проколювати

6. stationary – закріплений, постійний

7. adjustable – змінний

8. a cord – шнурок, мотузка

9. to pull – тягнути, витягувати

10. evenly – рівно, рівномірно

11. to accommodate – налаштовувати

 

II Read and remember the following phrases:

1. time-consuming – потребуючий часу

2. a side-to-side stitch – дволінійний стібок

3. a reverse-cycle stitch – закріплюючий стібок

4. a general purpose foot – універсальна лапка

5. a zipper foot – лапка для вшивання потайної блискавки

6. an embroidery foot - лапка для вишивки

7. a grooved bottom – довгий жолобок

8. a quilted project – стьобаний

9. a needle clamp – затяжний гвинт

10. tug-of-war – перетягування канату

 


Читайте також:

  1. Ask ten questions to the text so that the answers became the retelling of the text.
  2. Complete with the words from the text. Translate them into Ukrainian.
  3. Context.
  4. Give a short summary of the text.
  5. II. Regard the suffixes enlisted below. What parts of speech are formed by means of these suffixes? Find the words containing such suffixes in the text. What do they mean?
  6. III Make up a plan of the text.
  7. III Make up a plan of the text.
  8. III Make up a plan of the text.
  9. III Make up a plan of the text.
  10. III Make up a plan of the text.
  11. III Make up a plan of the text.




Переглядів: 597

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Man-made and Synthetic Fibres | The Sewing Machine

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.