Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III Make up a plan of the text.

IV Translate the paragraphs in italics in a written form.

V Questions for discussion:

1. What are horizontal measurements?

2. Why does figure type refer to vertical measurements?

3. What is ease added to pattern for?

4. How do pattern catalogues help dress-makers?

5. What information is included into the pattern envelope?

6. Why are pattern pieces well-marked?

7. What do pattern symbols tell us?

8. Is it better to use patterns from the catalogue or to make it yourself?

9. Can one change the ready-made pattern on the pattern envelope?

TEXT C

I Mind the following words and word-combinations:

1. to alter – змінювати

2. an average set – загальний набір

3. high hips – високі стегна

4. a sway back – округла спина

5. rounded shoulders – покаті плечі

6. heavy set – крупна статура

 

 

II Listen to the text and be ready to answer the questions:

1. Why do people usually alter commercial patterns?

2. How can one solve problems with the figure?

 

III Listen to the text again. Decide if the statements are true or false.

1. To cut a garment and sew it up is an impossible dream.

2. Many people change patterns made by different companies.

3. Your own measurements for your own patterns are the best choice.

4. One can consider the problem with his figure type.

5. It’s not easy to make a pattern by yourself.

 

UNIT 6

TEXT A

I Listen and remember the following words:

1. to shape – утворювати форму

2. a tuck – зборка

3. sheer – прозорий, легкий

4. to anchor – закріплювати

5. reinforcement – посилення

6. a gusset – вставка, клин

7. to ravel – розпускатися, розтріпуватися

8. to overcast – зшивання через край

9. moderate – помірний

10. curl – закручений

 

II Read and remember the following phrases:

1. coarse fabric – груба тканина

2. a basting stitch – наметувальний стібок

3. sharp-pointed scissors – ножиці з гострими кінчиками

4. an underarm seam – шов пройми

5. a straight-needle machine – прямоголкова швейна машинка

6. loosely woven fabric – матерія з нещільний переплетенням

7. a bias seam – косий шов

8. a double-stitched seam – подвійний шов

9. to be appropriate for – підходящий

10. in one pass – за один прохід

 


Читайте також:

  1. Ask ten questions to the text so that the answers became the retelling of the text.
  2. Complete with the words from the text. Translate them into Ukrainian.
  3. Context.
  4. Give a short summary of the text.
  5. II. Regard the suffixes enlisted below. What parts of speech are formed by means of these suffixes? Find the words containing such suffixes in the text. What do they mean?
  6. III Make up a plan of the text.
  7. III Make up a plan of the text.
  8. III Make up a plan of the text.
  9. III Make up a plan of the text.
  10. III Make up a plan of the text.
  11. III Make up a plan of the text.




Переглядів: 625

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Patterns | Sewing a seam

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.