Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III Make up a plan of the text.

IV Translate the paragraph in italics in a written form.

 

V Questions for discussion:

1. Why were garments sewn by hand?

2. Why is it not clear who was the first inventor of a sewing machine?

3. Why did Parisian tailors fear sewing machines at first?

4. What was the result of that fear?

5. When was the first prototype of the modern sewing machine finished?

6. Why did Howe have to send his brother to England?

7. How did Singer manage to become “number one” in sewing industry those days?

8. Were the first inventors of the sewing machine successful in their lives?

TEXT C

 

І Mind the following words and word-combinations:

1. repair (n) – ремонт

2. immediate – негайний

3. to adjust – налаштовувати

4. a wound bobbin – намотана шпулька

5. a bobbin case – шпульний ковпачок

6. ragged stitches – нерівні стібки

7. to skip – перескакувати, пропускати

8. frustration – поломка

 

II Listen to the text and be ready to answer the questions:

1. Can a wrong used thread cause problems with sewing? How?

2. Why is it better to check your sewing machine before actual sewing?

 

III Listen to the text again. Decide if the statements are true or false.

1. Any sewing machine has to be sent to repair shops.

2. You should adjust upper tension to a certain type of material.

3. One should begin sewing using an empty bobbin.

4. One can mix different sizes of threads.

5. If you have an expensive sewing machine you may not check it before sewing.

UNIT 5

TEXT A

I Listen and remember the following words:

1. to lay out – викроювати

2. beeswax – бджолиній віск

3. tangling – закутування

4. transparent – прозорий

5. dimension – вимір

7. erasable – той, що витирається

8. to hone – точити

9. trimming – оздоблення

10. clipping – зрізування

11. an eye – петелька

12. a buckle – пряжка

 

II Read and remember the following phrases:

1. sewing supplies – швейне приладдя

2. hot-forged steel – сталь гарячої плавки

3. pinking shears - фестонні ножиці

4. a seam ripper – розпорювач

5. a rotary cutter – рухомий різак

6. bent-handled shears – ножиці з вигнутими лезами

7. seam allowance – припуск на шов

8. a cording – мотузка

9. a stretchable braid – шнурок, що розтягується

10. a waistband stiffener – закріплювач поясу

 


Читайте також:

  1. Ask ten questions to the text so that the answers became the retelling of the text.
  2. Complete with the words from the text. Translate them into Ukrainian.
  3. Context.
  4. Give a short summary of the text.
  5. II. Regard the suffixes enlisted below. What parts of speech are formed by means of these suffixes? Find the words containing such suffixes in the text. What do they mean?
  6. III Make up a plan of the text.
  7. III Make up a plan of the text.
  8. III Make up a plan of the text.
  9. III Make up a plan of the text.
  10. III Make up a plan of the text.
  11. III Make up a plan of the text.




Переглядів: 596

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
The Sewing Machine’s Early History | Sewing supplies

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.